فرماندار شهرستان ابهر:

مدرسه‌سازی حسنه‌ای ماندگار برای خیرین است

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان ابهر در دهمین جشنواره خیرین‌ مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان ابهر با عنوان «جلوه‌های عشق و ایثار» گفت: مدرسه‌سازی حسنه‌ای ماندگار برای خیرین است.

کد مطلب: ۳۳۵۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، دهمین جشنواره خیرین‌ مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان ابهر با عنوان « جلوه‌های عشق و ایثار» با حضور ولی‌الله ایمانی فرماندار شهرستان ابهر، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر و سایر مسئولین نهادهای دولتی و غیر دولتی در محل سالن شهید باهنر ابهر برگزار شد.

ولی‌الله ایمانی فرماندار شهرستان ابهردر دهمین جشنواره خیرین‌ مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان ابهر با قدردانی از تلاش خیرین‌ مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان ابهر، تأکید کرد: مدرسه‌سازی حسنه‌ای ماندگار برای خیرین است و زبان از قدردانی زحمات خیرین عاجز است .

وی با بیان اینکه در موقعیت کنونی کشور عمل خیرین نوعی ایثار و فداکاری است، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش گام بلندی در راستای رشد و توسعه منطقه است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) مبنی بر اینکه اگر دولتمردان کارها را به مردم واگذار کنند همه مشکلات حل می‌شود، تأکید کرد: با مشارکت مسئولان و مردم در سال همدلی و همزبانی می‌توان مشکلات فضاهای آموزشی در شهرستان ابهر را رفع کرد .

ایمانی با تأکید بر اجتناب‌ ناپذیر بودن برنامه ریزی بر اساس اقتصاد مقاومتی بامشارکت و حضور مردم در اداره کشور، گفت: حضور مردم در همه زمینه‌ها راهگشا بوده و باعث سرعت بخشیدن به انجام کارهای بزرگ می‌شود .

وی با بیان اینکه یک سوم مدارس شهرستان ابهر تخریبی و فرسوده است، اضافه کرد: مسئولان استان بر رفع مشکل فضاهای آموزشی و مقاوم‌سازی مدارس فرسوده توجه ویژه داشته باشند .

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند با سرمایه‌گذاری در بخش مدرسه‌سازی از منافع معنوی و مادی در این بخش برخوردار شوند، تأکید کرد: مجمع خیرین و اعضای آن علاوه بر تأمین منابع و تجهیز مدارس در زمینه هوشمند سازی کلاس‌های درس که از ضروریات آموزش‌های نوین است نیز تلاش کنند .

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه مدرسه‌سازی جهادی ماندگار است و از مسجدسازی کمتر نیست، ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های مردم، مسئولان و خیرین انسان‌های متعهد و دانشمند همچون شهید شهریاری تربیت و پرورش یابند تا موجبات سربلندی کشور را فراهم کنند.

/عزیزی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار