تبریک نمایندگان مجلس دانش آموزی استان مرکزی به مدیر جدید دانش آموزی

خبرگزاری پانا: نمایندگان مجلس دانش آموزی استان مرکزی با حضور در سازمان دانش آموزی و اهداء لوح، انتصاب مدیر دانش آموزی استان را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۳۳۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در لوح اهدایی به ابوالفضل بادرستانی آمده است: یقینا انتصاب حضرتعالی، باکوله باری از تجربیات موفق و ارزنده در سطوح مختلف خدمتگزاری درعرصه تعلیم و تربیت مایه شکوفایی هرچه بیشترسازمان دانش آموزی در دولت تد بیر و امید و در سالی که از جانب رهبر فرزانه انقلاب به نام «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» مزین گردیده، خواهد بود.

ما نمایندگان مجلس دانش آموزی از طرف خود و تمامی دانش آموزان استان مرکزی انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست سازمان دانش آموزی استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای جنابعالی توفیقات روز افزون درجهت رشد و تعالی این سازمان مسئلت می نماییم.

فاطمه سادات باقری، زهرا خدایی و مهدی توکلی نمایندگان دانش آموزان استان در هفتمین دوره مجلس دانش آموزی

ابوالفضل بادرستانی که پیش از این به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک مشغول به فعالیت بود با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان دانش آموزی کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان مدیر دانش آموزی استان مرکزی انتخاب و کار خود را در این سازمان آغاز نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار