مدیرعامل شرکت تولیدی عسل سالار خمین:

موفقیت زنبور داران خمین در تولید با بهره مندی از ثروت خدادادی

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت تولیدی عسل سالار خمین گفت: زنبور داران این شهرستان با استفاده از ثروت خدادادی موجود از موفق ترین تولید کنندگان عسل هستند.

کد مطلب: ۳۳۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

روح الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در شهرستان خمین بیش از هجده هزار کندو وجود دارد که سهم شرکت عسل سالار خمین سه هزار کندو با مساحت بسته بندی و فراوری پانصد متر می باشد.
وی با اشاره به طرح توسعه شرکت در آینده ادامه داد: با اجرای این طرح در نظر داریم زمینه اشتغال بیش از دویست نفر را در شهر خمین فراهم آوریم.
مدیرعامل شرکت تولیدی عسل سالار خمین اظهار داشت: محصولات شرکت عسل خمین نه تنها به سراسر کشور عرضه می شود بلکه به بازارهای کشورهای حاشیه ای خلیج فارس، عراق، کشورهای آسیای شرقی و مالزی نیز صادر می شود.
غلامی بیان کرد: در کارگاه بسته بندی این شرکت امور فنی با نظارت و راهنمایی اداره های دولتی مربوطه از گرمخانه و فیلترهای مخصوص عسل و منبع های دو جداره استیل و دستگاه شیرین پک و دستگاه پلمپ و دستگاه پلمپ باد و آزمایشگاه مجهز مخصوص این محصول نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه چندین بار موفق به کسب عنوان زنبور دار نمونه در استان و شهرستان و یک بار هم زنبور دار نمونه کشور شدم خاطر نشان کرد: برای بوجود آوردن وضعیت کیفی و کمی محصول کلاس های آموزشی برای علاقه مندان برگزار می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار