برگزاری جشن ستارگان و تجلیل از دانش آموزان برتر علمی شهرستان دلیجان

خبرگزاری پانا: جشن ستارگان با تجلیل از دانش آموزان برتر علمی کنکور سراسری، معدل کتبی نهایی، آزمون های علمی عملی فنی حرفه ای، جشنواره خوارزمی در سالن کنفرانس شهرداری دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۳۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، امام جمعه دلیجان در این آئین با قدردانی از فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش دلیجان گفت: رسیدن به افق های روشن انسانی با علم و معنویت میسر است.
حجت الاسلام کرامتی تربیت را امری بسیار ضروری دانست و افزود: همانگونه که توجه به رشد علمی لازم است، تربیت دینی و اجتماعی نیز اجتناب ناپذیر است و اگر دانش آموزی به لحاظ علمی خوب باشد، بدون داشتن تربیت دینی بطور حتم دچار مشکل خواهد شد.
وی با تبریک میلاد فاطمه زهرا(س) و روز مادر ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام بغض فاطمه بغض خداست و خشنودی اش خشنودی خداست و این سخن پیامبر گواه مقام رفیع حضرت فاطمه(س) است که باید امروز الگوی تمام زنان ما قرار گیرد.
فرماندار دلیجان گفت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه و تحول اجتماعی تربیت نسل متفکر، پرسشگر و خلاق است.
هادی فدایی با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای افزود: پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های هسته ای و علمی حاصل تلاش های معلمان و مدیران در آموزش و پرورش است و باید با شناسایی ستارگان علمی در شهرها و مناطق مختلف کشور، از وجود آنان در تمامی عرصه ها استفاده کرد .
در ادامه سرپرست آموزش و پرورش دلیجان گفت: جشن ستارگان برای پنجمین سال برگزار می شود و هدف ازبرگزاری آن تقدیر و تشکر از ستارگان علمی منطقه و ایجاد انگیزه در بین دیگر دانش آموزان در جهت خودباوری و افزایش توان علمی آنان برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی است.
حجت اله فدایی افزود: در این همایش از ۳۰ دانش آموز برتر کنکور، مسابقات علمی عملی کار دانش و فنی و حرفه ای، جشنواره خوارزمی و25 در امتحانات نهایی سوم متوسطه تجلیل می شود.
در پایان نیز از دانش آموزان برتر با اهدای لوح و کارت هدیه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار