مثنوی خوانی در روز شرف شمس

خبرگزاری پانا: همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) معاون مدیر کل و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس از جلسه مثنوی خوانی ˝ گل آفتاب˝ بازدید کرد.

کد مطلب: ۳۳۳۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس، در آستانه فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، یوسف امینی به همراه حسن دباغی مقدم معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس از جلسه مثنوی خوانی "گل آفتاب" ویژه بانوان بازدید کرد. در این جلسه امینی عنوان کرد: حضور بانوان در عرصه های علمی و ادبی می تواند باعث ترقی فرهنگ در کشور باشد. بانوان ما اگر با اخلاق اسلامی و ایرانی فرزندان خود را تربیت نمایند قطعا آینده از آن ما خواهد بود .

در ادامه این جلسه دکتر مینو مروارید به شرح یکی از اشعاار مثنوی معنوی پرداخت که در مدح و ستایش امام رضا (ع) سروده شده است .

وی با بیانم اینکه 19 فروردین ماه روز شرف شمس است و زیارت امام رضا(ع) بسیار توصیه شده است ابراز کرد: در این روز می توان حاجات خود را از خداوند منان به واسطه حضور پربرکت امام هشتم خواستار شد .

مینو مروارید در ادامه: به بیان فضایل بانو فاطمه زهرا(س) پرداخت و ابراز داشت: که تنها الگوی کامل و بی نقص برای زن مسلمان خانم فاطمه زهرا(س) است و ما باید با تاسی به این بانوی مکرمه هر روزمان بهتر و کاملتر از دیروز باشد .

گفتنی ست جلسه مثنوی خوانی "گل آفتاب" وابسته به موسسه فرهنگی و هنری " گل آفتاب شرق"با مدیریت دکتر مینو مروارید چهارشنبه ها صبح در محل سالن اجتماعات بازار کتاب گلستان واقع در خیابان دانشگاه چهارراه گلستان برگزار می گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار