برنامه های حوزه هنری استان مرکزی در هفته هنر انقلاب اسلامی تشریح شد

خبرگزاری پانا: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری ویژه برنامه های متنوع در هفته هنر انقلاب اسلامی ایران در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا میرزایی در نشستی خبری گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 فروردین ماه مصادف با سالروز شهادت شهید آوینی تا بیست و هفتم با اجرای برنامه های متنوعی از سوی این نهاد برگزار می شود.
وی در تشریح برنامه های این نهاد در هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: به مناسبت آغاز اولین روز از این هفته جمعی از هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار خواهند داشت.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی تقدیر از هنرمندان فعال حوزه هنری، تجدید میثاق هنرمندان و کارکنان حوزه هنری با شهدا، افتتاح نمایشگاه عکس هنر انقلاب اسلامی ایران در استانداری مرکزی، درج نمایشگاه هنرهای تجسمی در پایگاه اینترنتی حوزه هنری و ارسال بسته هنر انقلاب اسلامی را از برترین برنامه های اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی برشمرد.
مبرزایی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس در استانداری مرکزی اضافه کرد: در این نمایشگاه که از بیستم تا 27 در استانداری مرکزی دایر خواهد بود 30 اثر عکاسی هنرمندان خانه عکاسان حوزه هنری در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.
وی ابراز کرد: برگزاری ویژه برنامه ای با موضوع هنر انقلاب اسلامی در بیت امام خمینی(ره) با حضور 18 نفر از هنرمندان استان نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود که در قالب سه محور ولادت حضرت فاطمه(س) و حضرت امام(ره) و هنر انقلاب اسلامی به خلق اثر خواهند پرداخت.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی اجرای نمایش و تئاتر خیابانی، رونمایی از کتاب بی نوانی، ویژه برنامه بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی، افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی،، نشست ادبی هنرمندان استان با هنرمندان استان لرستان، تور عکاسی و برپایی کارگاه عملی عکاسی، بازدید هنرمندان از موزه دفاع مقدس همدان و برپایی محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار