دکتر علی اصغر فانی تاکید کرد:

ایجادانگیزه،شایستگی ومهارتهای حرفه ای معلمان بااجرای رتبه بندی معلمان

خبرگزاری پانا:وزیرآموزش وپرورش در دیدار با خسرو ساکی مدیرکل و اعضاء آموزش وپرورش استان البرزضمن تبریک سال نو اظهار داشت:درآموزش وپرورش با دو خلاء انگیزه و شایستگی و مهارت های حرفه ای روبرو هستیم و امیدواریم با طرح رتبه بندی این خلاءها پر شود.

کد مطلب: ۳۳۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،دکترعلی اصغرفانی وزیرآموزش وپرورش دردیدارباخسرو ساکی مدیرکل واعضاء آموزش وپرورش استان البرزضمن تبریک سال نو اظهار داشت:درآموزش وپرورش با دو خلاء انگیزه و شایستگی و مهارت های حرفه ای روبرو هستیم و امیدواریم با طرح رتبه بندی این خلاءها پر شود.
وی افزود:کار دراستان البرزبه دلیل مهاجر پذیر بودن وتراکم بالای آمار دانش آموزی بسیار سخت تر از دیگر استان های است و توسعه آموزشی به دلیل مهاجر پذیر بودن قابل پیش بینی نیست و باید برنامه خاصی در نظر گرفته شود و لازم میدانم از زحمات وخدمات مدیرکل محترم ،معاونین و روسای آموزش وپرورش استان البرز تقدیر وتشکر ویژه ای داشته باشم.
فانی بااشاره به کمبود فضای آموزشی در استان البرز گفت:همنطور که جناب آقای ساکی اشاره کردنیاز است کارگروهی با حضور استاندار و نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی و اموزش وپرورش تشکیل شود و در خصوص فضاهای آموزشی تصمیم گیری شود.
وزیر آموزش وپرورش گفت:رشد همکاری خیرین مدرسه ساز نشانگر تلاش های همه دوستان در البرز است ،ولی باید از ظرفیت کارخانجات و صنایع نیز استفاده شود.
وی باشاره به پیشنهاد وزیر کشوردرجلسه شورای آموزش وپرورش استان البرز گفت: آقای رحمانی فضلی در البرز؛ پیشنهاد داد در اتوبات تهران -کرج بیلبوردها وتابلوهای تبلیغاتی طراحی ونصب شود و در آمد آن به آموزش وپرورش و ساخت وتوسعه مدارس اختصاص یابد که با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور مجوزهای لازم صادر شود و وزارت آموزش وپرورش هم آماده است این تابلوهای تبلیغاتی را طراحی ونصب کند .
وزیر آموزش وپرورش افزود:به هر میزانی دراستان البرز اعتبار عمرانی برای ساخت وتجهیز مدارس تخصیص یابد؛ آموزش وپرورش نیز اعتبار ملی اختصاص خواهد دادو امیدواریم با تلاش جناب آقای ساکی مدیر کل آموزش وپرورش سهم اعتبارات عمرانی از بودجه استانی به این مطلب که این رقم برسد که خوشبختانه جناب آقای طهایی استاندار البرز رویکرد فرهنگی خوبی دارندو امیدواریم با همکاری ایشان مشکلات فضاهای اموزشی البرز کم شود.
فانی با تاکیدبر استفاده از ظرفیت های صنایع وکارخانجات در البرز گفت: دعوت از صاحبان صنایع وکارخانجات در شورای آموزش وپرورش و استفاده از ظرفیت های رقابتی استان مانند روحیه فرهنگی استاندار، صاحبان صنایع باید استفاده شود ،رشدخیرین خوب وبوده و باید بیشتر باشد که برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز با وسعت بیشتر می تواند کارگشا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار