مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز:

نیروی انسانی و فضاهای آموزشی سازمان دهی و سامان دهی می شوند

خبرگزاری پانا:مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز گفت: تابستان امسال به علت تکمیل شدن هر سه پایه تحصیلی در دوره اول متوسطه و نبود پایه اول در دوره دوم متوسطه ناگزیر به سازماندهی نیروی انسانی و ساماندهی فضاهای آموزشی هستیم.

کد مطلب: ۳۳۲۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهروز اصغری اردلان در جلسه عمومی مدیران آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز در سال 94 ضمن تبریک سال نو که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری گردیده است مدیران را در خط مقدم خدمت رسانی آموزشی و تعامل با مردم دانست و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و ارایه خدمت رسانی بهتر به مردم باید همت نمایید .

وی شفاف سازی مسایل مالی و ارایه گزارش مکتوب به اولیا در پایان سال تحصیلی ، احترام متقابل ، پرهیز از تنبیه بدنی دانش آموزان ، اهتمام در امر آموزش و امورات جاری آموزشگاه و ... را از مصادیق خدمت رسانی به مردم و افزایش مشارکت های مردمی دانست .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز در این جلسه با اشاره به انتصاب حسن خدایی به سمت معاونت آموزش ابتدایی ناحیه گفت : برنامه ریزی های مقدماتی برای ثبت نام دانش اموزان در سال تحصیلی آینده انجام یافته و انتظار داریم با برنامه ریزی های دقیق معاونت آموزش ابتدایی و همکاری و همیاری مدیران موضوع ثبت نام دانش آموزان به نحو احسن و کمترین مشکلات به انجام رسد.

وی ادامه داد :تابستان امسال به علت تکمیل شدن هر سه پایه تحصیلی در دوره اول متوسطه و نبود پایه اول در دوره دوم متوسطه ناگزیر به سازماندهی نیروی انسانی و ساماندهی فضاهای آموزشی هستیم و در این زمینه با برنامه ریزی منسجم در مدت کمتر از کلیه مدارس دولتی شهری و تعدادی از مدارس روستایی بازدید داشته ام و با بیش از 50 درصد همکاران در اتاق دبیران و شورای معلمان دیدار و گفت و گوی چهره به چهره داشته ام .

اصغری افزود : در جریان این بازدیدها دغدغه های همکاران را شنیده ام.یکی از خواسته های همکاران ثبت نام فرزندشان در مدارس دلخواهشان در ناحیه بود که برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام یافته است .همچنین بزرگداشت هفته معلم در حد و شان فرهنگیان و تجلیل از فرزندان فرهنگیان در برنامه ریزی منسجم و ابتکاری که مسئولیت آن را بر عهده علیزاده معاونت آموزش متوسطه می باشد یکی دیگر از موضوعاتی بود که مدیریت ناحیه بدان پرداخت .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز در پایان به طرح مواردی در خصوص نامه نگاری ، پاسخ بموقع به بخشنامه ها و ارتباط دوسویه مدارس و اداره از طریق اتوماسیون اشاره نمود .

در این جلسه از معصومه مددی معاون پرورشی دبستان شهادت که موفق به کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره تجارب برتر در حوزه سنجش گردیده بود تجلیل گردید .

ارایه آموزشهای لازم در خصوص استفاده از اتوماسیون اداری و ftp ناحیه و نحوه استفاده از تجهیزات هوشمندسازی مدارس مواردی بود که وحید سلیم خانی و روح اله شیخ عظیمی مسئولین اتواسیون و انفورماتیک ناحیه بدان پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار