توزیع کننده برتر صنعت لوازم یدکی خودرو:

توسعه بازار لوازم یدکی خودرو با توافق هسته‌ای

خبرگزاری پانا : توزیع کننده برتر لوازم یدکی خودرو گفت: با توافقات هسته ای بازار لوازم یدکی روند رو به رشدی را طی خواهد کرد و به جایگاه والایی خواهد رسید.

کد مطلب: ۳۳۲۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،حسین دهقان اظهار کرد: با توافقات صورت گرفته به طور قطع زمینه برای توسعه بازار لوازم یدکی خودرو ایران فراهم می شود و نتیجه آن، تولید داخلی قطعات یدکی خودرو با کیفیت و با تکنولوژی جدید برای ایران است.
وی با تاکید بر اینکه با وجود توافقات، قیمت ارز و دلار کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: این توافق هزینه تولیدکننده فعلی را که در مسیر دشواری است با شتاب بیشتری اصلاح خواهد کرد که فرصت بسیار مهمی برای کاهش قیمت تمام‌شده کالاهای تولید داخلی به حساب خواهد آمد.
این توزیع کننده برتر لوازم یدکی خودرو با اشاره به واردات کالاهای بی کیفیت خارجی، عنوان کرد: با کاهش قیمت ارز و دلار واردات کالاهای بی کیفیت و ارزان نیز کاهش خواهد یافت و این مسئله به نفع تولید کنندگان داخلی خواهد بود زیرا که کالاهای با کیفیت ایرانی جایگاه خود را در میان قطعات لوازم یدکی خودرو پیدا خواهند کرد.
دهقان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب انقلاب امسال را به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند. صنعت خودرو نیز می تواند با تکیه بر این شعار و همچنین با اجرا و عملیاتی کردن اموری که به روند سعودی توسعه این صنعت می انجامد، جایگاه آن را ارتقا دهند.
وی با اشاره به بازار لوازم یدکی خودرو در سال گذشته، ادامه داد: سال 93 بی سر و سامانی بازار قطعات یدکی خودرو به گونه ای بود که اگر کسی نیازمند خرید قطعه‌ای برای خودروی خود بود با انواع قطعات اصلی، تقلبی، بی کیفیت، باکیفیت و دست دوم در این بازار روبرو می‌شد و همین امر منجر به پاره ای از مشکلات در این بازار شده بود.
این توزیع کننده برتر لوازم یدکی خودرو اضافه کرد: در حال حاضر برخی از قطعات چینی تقلبی و البته بی کیفیت که در بازار عرضه می‌شود قابل تشخیص از قطعات اصلی و با کیفیت نیستند و در برخی موارد حتی فروشندگان قطعات یدکی نیز نمی‌توانند آنها را از قطعه اصلی تشخیص دهند و فقط واردکننده قطعه می‌داند که چه محصولی وارد کرده است.
دهقان تاکید کرد: وجود این کالاهای تقلبی باعث شده است میدان برای حضور تولید کنندگان قطعات باکیفیت باز نباشد و همین امر تولید کنندگان داخلی را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است.
وی اذعان داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران که از سوی اتحادیه لوازم یدکی برگزار می شود با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو می تواند در بهبود اوضاع این بازار موثر باشد البته به شرطی که زمان بازدید از آن مناسب باشد و همچنین بیشتر غرفه داران را تولیدکنندگان داخلی تشکیل بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار