دستگیری سارقان زور گیر در خمین

خبرگزاری پانا: فردی که با همدستی 3 نفر دیگر و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری در شهرستان خمین کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۳۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، یک مورد زورگیری در مقابل دانشگاه آزاد خمین به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آن شهرستان گزارش و بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خمین در این خصوص گفت: با مراجعه شاکی به پلیس آگاهی و تحقیقات لازم در این زمینه مشخص شد چهار سارق ناشناس که نقاب به صورت داشتند در حوالی دانشگاه آزاد خمین و با تهدید و ارعاب شاکی با سلاح سرد (چاقو وقمه )مبلغ چهار میلیون ریال وجه نقد، تعداد هفت عدد كارت عابر بانك و20كیسه بیست كیلوگرمی برنج را سرقت کردند.

سرهنگ اویسی عنوان داشت:با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران و تحقیقات گسترده در این رابطه رد پای یكی از سارقان در خرید وی از یک فروشگاه در شهر اراک با کارت عابر بانک شاکی شناسایی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خمین گفت:با اقدامات بعدی و کسب اطلاعات لازم در خصوص متهم نهایتا سارق که یکی از مجرمان سابقه دار و دارای 7 فقره سابقه كیفری و زندان می باشد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ اویسی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و پس از 10 روز متهم در منزل خود واقع در خمین دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی اضافه کرد :متهم در بازجویی­های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت 3نفر دیگر در ارتکاب سرقت با وی همدست بوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان گفت:در بازرسی از منزل متهم مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد و دو نفر از همدستان متهم نیز شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و تلاش جهت دستگیری دیگر همدست وی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار