فرمانده انتظامی پردیس خبر داد:

آمادگی کامل قرارگاه نوروزی پردیس برای تامین نظم و امنیت

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان ˝ پردیس ˝، از بکارگیری و آماده باش کارکنان انتظامی ، امدادی و خدماتی در اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سرهنگ " مهیار رستگاری" فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در نشست قرار گاه نوروزی این شهرستان گفت: به منظور اجرای دقیق طرح نوروزی در حوزه های درون و برون شهری و آمادگی كامل برای استقبال از میهمانان و مسافران، قرارگاه نوروزی فعالیت خود را از 27 اسفند ماه به طور رسمی درسطح شهرستان آغاز كرده است.

وی افزود: این قرارگاه مسئولیت هماهنگی، نظارت بر اجرای دقیق ماموریت ها و نظارت بر واحدهای عملیاتی وانتظامی و همچنین رسیدگی به انتقادات ، پیشنهادها و مشكلات مسافران در ایام نوروز را بر عهده دارد.

" رستگاری " بیان داشت : قرار گاه نوروزی در سه مقوله انتظامی، ترافیكی و خدمت رسانی اجرا می شود تاشهروندان و مسافران در این ایام حضور پلیس را در كنار خود احساس كنند و نوعی دلگرمی داشته باشند تا با آسودگی خاطر بیشتری این ایام را سپری كنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم ضمن رعایت انضباط ظاهری و معنوی، حفظ اقندار، مردم مداری و اخلاق در خدمت رسانی حداکثری به مردم با جدیت و تلاش بیش از پیش گام بر می دارد .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار