اجرای طرح سودای بندگی در مدرسه استثنایی ابرار فیروزکوه

خبرگزاری پانا :معاون آموزشی مدرسه استثنایی ابرار فیروزکوه از برگزاری آموزش عملی وضو و نماز در قالب طرح سودای بندگی به دانش آموزان مدرسه استثنایی خبرداد.

کد مطلب: ۳۲۷۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، داود اسفندیار معاون آموزشی آموزشگاه استثنایی ابرار فیروزکوه ، اهمیت طرح سودای بندگی نماز در آموزشگاه استثنایی را یكی از بهترین آداب برگرفته از كلام حق و سیره ی گفتاری ، رفتاری انبیاء الهی بیان كرد و گفت : با توجه به تئوری دینی دانش آموزان با نیازهای ویژه ، و با برنامه ریزی های دقیق و اثربخش به آموزش عملی وضو و نماز در قالب طرح سودای بندگی پرداختیم.

کوروش احمد زاده مدیر آموزشگاه استثنایی ابرارنیز در این زمینه بیان داشت : دانش آموزان آسیب دیده ی ذهنی و شنوایی ، در پایه اول نحوه وضو گرفتن را آموزش دیده و در پایه ی دوم نیز علاوه بر آموزش های پایه ی اول حمد و توحید را فرا می گیرند . دانش آموزان پایه سوم نیز علاوه بر آموزش های پایه ی دوم ، اذكار ركوع ، سجده ، قنوت ، تشهد ، سلام و اذان و اقامه را آموزش می بینند .
احمد زاده تصریح نمود: در طرح فوق سرکار خانم سیده زیور حسینی بعنوان مجری اصلی طرح و آموزگاران پایه چهارم علاوه بر آموزش های پایه سوم ، تسبیحات اربعه ، آموزش احكام مكان و لباس نمازگزار را نیز به دانش آموزان این پایه ارائه می دهند ودرپایه ششم نیز علاوه بر آموزش های پایه پنجم ، آموزش احكام ، غسل و آشنایی با حدود حجاب را در راس فعالیت های خود قرار خواهند داد.

زیور حسینی مجری طرح سودای بندگی آموزشگاه استثنایی ابرار تاکید نمود: چنین روش هایی علاوه بر مشاركت فعال دانش آموز در انجام تكالیف دینی ، باعث تثبیت شدن این تكالیف به منزله ی یك نیاز حیاتی در پرورش ، و رشد و تعالی روح و روان دانش آموز با نیازهای ویژه خواهد شد .

/خبر : محمد تقی اسفندیار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار