توزیع 1.4 میلیارد لیتر سوخت برای تامین نیاز 200 هزار پرواز هواپیما

خبرگزاری پانا: رئیس اداره کل سوختگیری هوایی کشور از انجام عملیات سوختگیری در ٥٠ فرودگاه کشور و تحویل ١.٤ میلیارد لیتر سوخت به ٢٠٠ هزار فروند هواپیما در طول سال خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۶۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس اداره کل سوختگیری هوایی کشور در همایش مدیران مناطق و ذینفعان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به تاریخچه ای از فعالیت ایرلاینهای جهان و تشکیل قوانین و مقررات مربوط به این حوزه اشاره کرد.

علی هرندی تصریح کرد: مجموعه مقررات شرکت ملی نفت ایران با تلاش کارشناسان اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور امسال مجددا احیا و ابلاغ شد.

وی از میانگین رشد ٩ درصدی سفرهای هوایی در نیم قرن گذشته خبر داد.

هرندی با اشاره به جابجایی دو میلیارد مسافر و ٣٥ میلیون تن بار از طریق سیستم حمل و نقل هوایی در سال، پیش بینی کرد: در ٢٠ سال آینده شاهد میانگین رشد پنج درصدی در صنعت هوایی کشور خواهیم بود.

به گفته رئیس اداره کل سوختگیری هوایی کشور، این نیاز و فرصت اقتصادی، شرکتهای بزرگ نفتی را به ایجاد شاخه سوختهای هوایی و بسط و گسترش فعالیتهای این بخش ترغیب کرده است.

وی انجام عملیاتی چون مهندسی و تعمیرات، تامین به موقع اقلام یدکی و قطعات اقتصادی هواپیماها باوجود محدودیتهای حاکم بر روابط بازرگانی خارجی، کنترل کیفیت سوخت هوایی و خدمات آزمایشگاهی و همچنین مراقبت و کنترلهای فنی عملیاتی را از اقدامهای انجام گرفته در این شرکت برشمرد.

به گفته این مقام مسئول، رفتار جهانی داشتن و همسویی در رقابت با شرکتهای نفتی پیشرو نیازمند تفکر مدیریتی فراملی و ساختاری متناسب با این تفکر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار