برگزاری کلاس‌های آموزش روابط عمومی با رویکردهای نوین

خبرگزاری پانا : سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر گفت: کلاس‌های آموزش روابط عمومی با رویکردهای نوین با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۳۲۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ، پیمان زنده بودی، مدرس این دوره آموزشی در حاشیه نخستین روز از برگزاری این کلا س‌ها بیان داشت: این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموز ش و پژوهش استانداری بوشهر و به مدت 24 ساعت برگزار و تلاش می‌شود منبعد روند برگزاری این کلاس‌های آموزشی ادامه خواهد داشت.

وی جایگاه روابط عمومی را جایگاه رفیعی در دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: واحدهای روابط عمومی باید به عنوان مشاور امین رسانه‌ای در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر تصریح کرد: مدیرانی در دستگاه‌های اجرایی موفق هستند که روابط عمومی‌های قوی داشته باشند.

زنده بودی با تاکید بر اینکه امروز در دنیای رو به جلو و پسامدرن به اندازه هر نفر یک رسانه در جامعه وجود دارد ادامه داد: در چنین فضایی باید با جدیت و تمرکز بیشتری به روابط عمومی‌ها نگاه کرد.

وی اظهار داشت: زمان آن رسیده که روابط عمومی‌ها محیط کاری خود را جدی بگیرند و خود را مسئول تشریفات و برگزاری مراسمات در مناسبت‌های مختلف ندانند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر اذعان داشت: در نظر است کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های عکاسی خبری (فوتوژورنالیست)، اصول و مبانی خبرنویسی، تورهای عکاسی و تورهای خبری در تقویم آموزشی سال 94 پیش بینی و دیده شود و برای شروع نیز دوره آموزشی مربوط به رسانه شناسی به طور عام در حال برگزاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار