مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد:

رشد 50درصدی زکات نسبت به سال گذشته

خبرگزاری پانا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ازرشد50درصدی زکات فطره جمع‌آوری شده طی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: امسال نزدیک به 10 میلیارد ریال زکات از سطح استان جمع‌آوری شد که با توجه به شرایط خاص اقتصادی و تحریم‌ها و تورم‌های پیش آمده نشان از اعتقادات پررنگ مردم دارد.

کد مطلب: ۳۲۲۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، بهرام ولیزاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هفته نیکوکاری همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد در سرارسر کشور از ۱۴ اسفند ماه شروع و تا ۲۱ اسفند ماه ادامه دارد.

امسال برای جشن نیکوکاری و جمع آوری کمکهای مردمی دو هزار پایگاه ثابت و سیار در استان زنجان پیش بینی شده است.

وی در ادامه، شعار امسال جشن نیکوکاری را " اکرام فاطمی، شور نیکوکاری " اعلام کرد

ولیزاده تصریح کرد: همشهریان می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب سیبا نزد بانک ملی ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان در بحث تامین مسکن جامعه هدف جزو استان‌های برتر است، گفت: در حال حاضر تنها 10 درصد از 20 هزار خانواده‌ای که تحت پوشش کمیته امدادند فاقد مسکن هستند، این در حالی است که بهره‌گیری از تسهیلات بانکی در قالب بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی طی چند سال اخیر در استان زنجان بیشترین آمار را دارد.

وی در خصوص مسکن شهری افزود: تاکنون کمیته امداد موفق به اعطای 500 واحد از مساکن مهر به جامعه هدف شده و همچنین اولین استانی هستیم که توانستیم برای تعدادی از خانواده‌ها با یک نفر عائله سرپناه تامین کنیم. به علاوه در ایام‌الله دهه‌فجر با کمک یک موسسه خیریه 10 خانواده از جامعه هدف صاحب مسکن شدند.

/پریسا حیدری/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار