مراسم معارفه سرپرست جدید اداره منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه

خبرگزاری پانا :فرماندار شهرستان فیروزکوه در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه بر قانونمداری مسؤولان و حرکت در مسیر سیاست های دولت تاکید کرد.

کد مطلب: ۳۲۰۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، در مراسمی با حضور معاون اداری، مالی اداره کل منابع طبیعی استان تهران، فرماندار و جمعی از مسؤولان محلی شهرستان فیروزکوه با تقدیر از دو دهه مدیریت اجرایی "حجت الله خان محمدی" رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه، "جواد رضایی" به عنوان سرپرست جدید این نهاد در شهرستان معرفی و منصوب شد.

"ابوالقاسم مهری" فرماندار شهرستان فیروزکوه در این مراسم اظهارکرد: قانونمداری و حرکت در مسیر سیاست های دولت، از همه مسؤولان و مدیران دستگاه ها انتظار می رود و افزود:امیدواریم مدیر جدید نیز در راستای صیانت و حفاظت از منابع طبیعی و ملی، حفظ انفال، آمایش سرزمینی و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی گام بر دارد.


معاون برنامه ریزی و اداری، مالی فرمانداری، رییس دادگستری، مدیر جهاد کشاورزی، سرپرست اداره راه و شهرسازی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، رییس جمعیت هلال احمر و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار