شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از عکاسان خبرگزاری ها تقدیر کرد

خبرگزاری پانا:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشستی از عکاسان خبرگزاری های این استان که در مناسبت های مختلف بویژه دهه مبارک فجر امسال فعالیت برجسته ای داشتند، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۳۲۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان روز چهارشنبه در این جلسه با قدردانی از زحمات عکاسان خبری استان، گفت: این نشست از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور تقدیر از عکاسان خبری مناسبت های انقلاب اسلامی بویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه گاهی یک عکس بیان کننده ده ها جمله است، افزود: نقش تصاویر عکاسان در انتقال مفاهیم، آنقدر اثرگذار است که گاهی زبان از تبیین عظمت کار عاجز می ماند.

وی عکس های برجسته را یک ارزش و سند تاریخی خواند و اظهار داشت: در پاره ای از تصاویر که دارای مفاهیم عالی هستند، رسانه ها نیز هنگام انتشار از انتخاب تیتر عاجز می شوند و از مخاطب می خواهند که برای آن تیتر انتخاب کند.

رییس ستاد دهۀ فجر انقلاب اسلامی گیلان پس از شنیدن نقطه نظرات عکاسان و پذیرفتن برخی انتقادات مطرح شده، حضور عکاسان خبری در همه مناسبت ها به ویژه ایام الله انقلاب اسلامی را برای انعکاس بهتر، ضروری اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره عکاسی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی توسط کمیته های اطلاع رسانی و فرهنگی، هنری ستاد دهه فجر استان در سال آینده خبر داد.

در پایان این نشست از زحمات عکاسان خبرگزاری های گیلان برای انعکاس مطلوب مناسبت های انقلابی استان در سال جاری تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار