مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

3 هزار پرستار در اردبیل فعالیت می‌کنند

خبرگزاری پانا:مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در استان اردبیل سه هزار دانش‌آموخته رشته پرستاری و مرتبط ارائه خدمات می‌کنند که این ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف است.

کد مطلب: ۳۲۰۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،قاسم مرادی در گرامیداشت روز پرستار در بازدید از مدیریت پرستاری برخی از واحدهای بیمارستانی و درمانی اردبیل گفت: این تعداد شامل پرستار، فارغ‌التحصیلان رشته‌های اتاق عمل، هوشبری و ... است که در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان شاغل بوده و فعالیت می‌کنند .

وی افزود:‌ از این تعداد یک‌هزار و 850 پرستار در مراکز بیمارستانی و بهداشتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ارائه خدمات می‌کنند و 400 نفر نیز در مراکز فوریت‌های پزشکی و آموزشی شاغل هستند .

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد : پرستاران در طول سال برای بیش از 920 هزار نفر مراجعان به مراکز بیمارستانی و درمانگاهی ارائه خدمات می‌کنند که این خدمات با تنوع و مطلوبیت خاص و میل و رغبت خود پرستاران به بهبود شرایط پذیرش و ارائه خدمات به انجام می‌رسد .

مرادی تصریح کرد:‌ در طول سال 800 هزار نفر خدمات اورژانسی به هموطنان ارائه شده و برای 120 هزار نفر نیز در طول سال در مراکز بیمارستانی خدمات بستری ارائه می‌شود که در کنار پزشکان و کادر درمانی و بهداشتی پرستاران بیشترین ارتباط را با این افراد و بیماران دارند .

وی ادامه داد:‌ در طول 24 ساعت حتی پرستارانی را سراغ داریم که کارشان را متوقف نکرده و با دلسوزی و توان مضاعف در این عرصه تلاش می‌کنند به طوری که سعی دارند با انجام خدمات و ارائه مطلوب برنامه‌های حمایتی بتوانند در خدمت بیماران باشند .

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) به برجستگی‌های عقیله بنی هاشم چون تقوا، صبر، حلم و بردباری اشاره کرد و افزود: پرستاران ما باید این چنین الگو و اسوه بی‌نظیری را الگوی صدیق خود در پیشبرد اهداف‌شان قرار دهند .

مرادی عنوان کرد: همین که پرستاران ما 24 ساعته با روحیه ایثارگری و صبر و استقامت در سنگر خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند مایه برکت و عزت تمام است که قطعا به ارتقا و بهبود شرایط کمک خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار