رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اراک معارفه شد

خبرگزاری پانا: آئین معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اراک برگزار و مهندس جنابی به عنوان رئیس این دانشکده انتخاب شد.

کد مطلب: ۳۱۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک در این آئین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک ده میلیون ریالی امام راحل(ره) و ژرف اندیشی و نیک اندیشی آیت اله هاشمی و مدیریت دکتر جاسبی از هیچ به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است و پس از گذار از سه دهه هم اکنون در دهه چهارم با کیفی بخشی به آموزش، پژوهش و فرهنگ باید به رقابت با دانشگاه های معتبر دنیا بپردازد.
نظام آبادی مرکز آموزشی و فرهنگی سما را فرزند خلف دانشگاه آزاد اسلامی و الگوی مناسب نظام های آموزشی از کودکی تا تحصیلات دانشگاهی دانست.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت خردمندانه، عدالت محور و توأم با اخلاق دکتر میرزاده، با سیاستگذاری و اقدامات جدی و صدور بخشنامه ها در توسعه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بستر بسیار مناسبی برای توسعه همه جانبه دانشگاه مهیا نموده است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ارائه خدمات مناسب آموزشی و پژوهشی، فوق برنامه و خدمات مناسب دانشجویی را موجب جذب دانشجو در فضای رقابتی سالم عنوان کرد.
نظام آبادی در ادامه مهندس جنابی را فردی با اخلاق و با تجربه مفید علمی و اجرایی دانست و ابراز امیدواری کرد وی با هماهنگی کامل با معاونت سما اراک در نیل به اهداف پیش رو موفق باشد.
دبیر شورای سیاست گذاری سما در استان مرکزی نیز با یادآوری تاکیدات دکتر اخوان رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان مرکزی مبنی بر انجام امور و اتخاذ تصمیمات بر اساس کار کارشناسی شده و با برنامه ریزی مدون، به بیش از هشتاد برنامه خارج از فعالیت های معمول و روزانه مدارس سما اراک اشاره کرد.
شیخان انتخاب دبستان پسرانه سما اراک از طرف آموزش و پرورش جهت اجرای طرح کیفیت بخشی روز های پنجشنبه مدارس اراک، انتخاب مدیر دبستان دخترانه سما اراک به عنوان مدیر برتر کشوری و فعالیت هایی نظیر برگزاری کارگاه های آموزشی خانواده برای اولیا، کارگاه تولید محتوای الکترونیکی برای همکاران، برگزاری مانور زلزله برای دانش آموزان را از برنامه های اجرا شده در مدارس سما اراک از ابتدای سال تحصیلی تاکنون عنوان کرد.
در ادامه جنابی با تشکر از حسن اعتماد مسئولین سازمان سما و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اراک، ابراز امیدواری کرد با توکل به خداوند سبحان و یاری کلیه همکاران توفیق خدمت پر نشاط و خالصانه در آموزشکده سما اراک حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار