اجرای چارتار در جشنواره موسیقی فجر با حضور علی مرادخانی و پیروز ارجمند

خبرگزاری پانا: در اجرای شب گذشته گروه چارتار که در قالب جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار شد علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد مهمان برج میلاد بودند.

کد مطلب: ۳۱۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار موسیقی پانا، در دومین شب از سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه موسیقی چارتار در اجرای دوم خود ساعت 21 در برج میلاد، با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به روی صحنه رفت.

گروه «چارتار» که مدت زیادی از فعالیتش نمی گذرد توانسته است نظر مثبت تعداد بسیاری از علاقمندان به موسیقی را به خود جلب کرده و در اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر نیز با استقبال خیلی خوبی از سوی مخاطبان جشنواره مواجه بود.

قطعات «آشوبم »، «مرا به خاطرات نگهدار»، «هندسه»، «زن دیوانه»، «عاشقانه تنهاست»، «حرفی بزن»، «کلاغ»، «خوشا به من»، «شبیه یک مرداب»، «در حسرت ماه» و «قطار» در این کنسرت به اجرا در آمد و حال و هوای دیگری به سالن بخشید.

گروه چارتار متشکل از آیین احمدی‌فر نوازنده گیتار ـ الکترونیک، آرش فتحی نوازنده سینتی سایزر، آرین قیطاسی نوازنده آبوا، نازنین احمدزاده نوازنده کمانچه، بهزاد حسن‌زاده نوازنده کمانچه، دارا دارایی نوازنده گیتار باس، بردیا امیری نوازنده درامز و آرمان گرشاسبی خواننده گروه است.

آرش فتحی آهنگسازی و ملودی پردازی قطعات و احسان حائری ترانه سرایی و آیین احندی فر تنظیم قطعات را عهده دار هستند.

گفتنی است گروه چارتار چند شب گذشته ( ۲۲ و ۲۳ بهمن) نیز اجرای موفقیت آمیزی در مرکز بین المللی همایش های جزیره کیش داشت و با سالنی مملو از جمعیت به روی سن رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار