بیانیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت 22 بهمن ماه سالگرد پیرو

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۳۱۵۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، متن این بیانیه به شرح زیر است:

« انقلاب اصیل ماجلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول‌الله (ص) است. امام خمینی(ره)»

خورشید سی و ششمین بهار پرطراوت آزادی در حالی در میهن عزیز اسلامی مان طلوع کرد که جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت ایران در پرتو امواج بیداری‌بخش این انقلاب بزرگ الهی شده است.

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی، عدالت طلبی و انسان دوستی در طول تاریخ است و بی شک نقش مردم قهرمان ایران در به سرانجام رسیدن این انقلاب، نقشی غیر قابل انکار است. مردمی که همواره در راه ولایت مداری و استقلال طلبی، لحظه ای غافل نبودند و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش بر نخواهند گشت.

22بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های امام (ره) و با هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستاده است.

کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز همراه با ملت عزتمند و سربلند ایران با حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهداء گلگون کفن و نیز با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم استکبار به رخ جهانیان خواهند کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار