برگزاری همایش یاوران انقلاب در شهرستان فارسان

خبرگزاری پانا:به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ،همایش بزرگ یاوران انقلاب با حضور 800 نفر از دانش آموزان عضو تشکیلات فرزانگان سازمان دانش آموزی در محل سالن ورزشی 22 بهمن فارسان برگزار شد .

کد مطلب: ۳۱۳۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا،این مراسم باشکوه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از جمله معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ، رئیس سازمان دانش آموزی استان ، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل ، رئیس اداره فرهنگی وهنری اداره کل ، بخشدار بخش مرکزی شهرستان ، مدیر و معاونان و جمعی از کارشناسان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان فارسان در جمع دانش آموزان عضو تشکیلات فرزانگان گفت : دانش آموزان ظرفیت بالقوه ای برای دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب دارند و انقلاب ما هم در عرصه های مختلف به بهترین نحو از این ظرفیت بهره مند شده است.
احمد اسکندری با بیان اینکه سازمان دانش آموزی برگرفته از انقلاب اسلامی است اظهار کرد : این سازمان مسیر و اهداف انقلاب اسلامی را می پیماید.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز با تاکید بر اینکه مهم ترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی حضور و رهبری امام راحل بود ،گفت : خوشبختانه هم اکنون نیز رهبر فرزانه و با درایت ،انقلاب اسلامی را از گزند بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ کرده است
افشین امیریان افزود: در کنار برگزاری برنامه های شاد و متنوع به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، نشان دادن بخشی از ظرفیت سازمان دانش آموزی نیز از اهداف برگزاری این مراسم بوده است
وی خاطرنشان کرد:دانش‌آموزان عضو سازمان تشکیلات دانش آموزی فرزانگان شهرستان فارسان در این مکان جمع شدند تا نشان دهند این توان را دارند که در آینده ای نزدیک شاهد ایرانی پویا با محوریت دانش‌آموزی باشیم.
به گزارش پانا،در این مراسم دانش آموزان با اجرای برنامه های فرهنگی ،هنری و ورزشی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار