شهردار ساری:

۲۰ هکتار زمین برای پارک بانوان در ساری تملک شده است

خبرگزاری پانا: شهردار ساری با بیان اینکه طرح های مختلفی از سوی شهرداری در دست اقدام است، گفت: ساخت پارک بانوان از جمله طرح هاست.

کد مطلب: ۳۱۲۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مهدی عبوری در جمع بسیجیان ساری با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به مشخصات لازم یک مدیر جهادی گفت: مدیر باید سختی پذیر باشد و با مشکلات اعتباری مقابله کند و خستگی ناپذیر باشد. باید اقتصاد مقاومتی را ترویج کنیم تا با امکانات کم به موفقیت برسیم.
وی با اشاره به طرح های عمرانی شهرداری ساری و افتتاح پارک ملل و اجرای ۱۰۰ روزه آن گفت: المانها و مناسبتهای فرهنگی زیادی مانند نوروز و فاطمیه داریم که باید از این المانها بهره گیری کنیم.
شهردار ساری به افتتاح مجتمع فرهنگی در کنار مساجد اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز عملیات والفجر، گرامیداشت این عملیات در حاشیه پارک ملل انجام می شود.
سرهنگ غلامرضا شریعتی فرمانده سپاه ساری نیز ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در حال حاضر فرهنگ را نشانه گرفته اند.
وی بسیج سازندگی را عامل موثر در بالندگی و توسعه استان دانست و گفت: وظیفه نخبگان بسیجی آن است تا با ارائه راهکار درباره موضوعات فرهنگی به آسیب شناسی این مسائل بپردازند.
سرهنگ شریعتی با تأکید بر اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی، عمران و ساخت و ساز تعطیل نشده است گفت : باید از ظرفیت مجمع بسیج استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار