نخستین جشنواره سرود و آهنگ های انقلابی در نیشابور برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیشابور از برگزاری نخستین جشنواره سرود و آهنگ های انقلابی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۳۱۲۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر نبی زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری نیشابور اظهار كرد: امسال در برگزاری جشن‌های دهه فجر اولویت اصلی حضور گسترده و مشارکت مردم در اجرای برنامه‌ها است وما به دنبال ایجاد شرایط شور ونشاط در جامعه هستیم.

وی گفت: برنامه پاتوق انقلاب از برنامه‌های اصلی و با محوریت پخش سرود‌های انقلابی در مقابل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیشابور برگزار می‌شود.

نبی زاده خاطرنشان كرد: برگزاری نخستین جشنواره سرود و آهنگ های انقلابی، شب شعر و موسیقی، نمایشگاه عكس آن روزها، تجلیل از جوانان برگزیده كشوری در حوزه های هنری، فرهنگی و ورزشی، جشنواره موسیقی مقامی و سنتی، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و محلی نیشابوراز دیگر برنامه هاست.

وی یادآور شد: همچنین بزرگداشت نهضت تکبیر در 36 مسجد اصلی شهر نیشابور به طور ویژه برای 36 سالگرد انقلاب انجام می‌شود.

نبی زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه در سطح شهربیان کرد: فضاسازی‌ به طور ویژه در عرصه میادین شهر و برگزاری المان‌ها در این اماکن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیشابور تصریح کرد: مسابقات بسیار زیادی در سطح شهر و مدارس برگزار می‌شود، عطر بهاران، امام آمد و ... از برنامه‌هایی هستند که اجرایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار