استاندار اردبیل:

265 پروژه عمرانی در دهه فجر در اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری پانا:استاندار اردبیل گفت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر 265 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۳۱۱۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید خدابخش در در دیدار مسئولان استان اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آغازین روز از ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از 250 میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر در شهرهای مختلف به بهره‌برداری رسیده و مردم استان از نتایج آن استفاده خواهند کرد .

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر و به دنبال سفر رئیس جمهور به استان اردبیل توجه جدی به تحرک بیشتر پروژه‌ها برای تکمیل و راه‌اندازی آن انجام شده است، گفت: با 17 برابر شدن اعتبارات استان در سال جاری بسیاری از پروژه‌ها فعالیت خود را مجدداً آغاز کردند به طوری که هم در شمال استان هم جنوب، هم غرب و هم شرق و هم مرکز این استان اجرای پروژه‌ها با قوت و قدرت و تامین منابع اعتباری آغاز شده و با سرعت بیشتر در حال انجام است .

استاندار اردبیل افزود: در کنار این اقدامات ما سعی کردیم با جذب سرمایه‌گذاران و همچنین اجرای طر‌ح‌ها و پروژه‌های مختلف زمینه یک حرکت مفید و موثر را در ایجاد فرصت‌های اشتغال و رفع خلاهای گذشته فراهم آوریم تا استان اردبیل که از مسیر توسعه حقیقی عقب مانده بتواند در حرکت رو به‌ جلوی خود گام‌های بهتر و موثرتری را بردارد .

خدابخش عنوان کرد: با تصویب منطقه مستقل آزاد تجاری و اقتصادی استان اردبیل با درایت دولت خدمتگزار فرصت استثنایی برای استان اردبیل فراهم می‌آید تا توسعه تجارت به عنوان یکی از بازوهای صنعتی و توسعه‌ای اتفاق افتاده و ضرورت بهره‌گیری بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر در سطح استان به وجود آید .

وی ادامه داد: در این بخش با توجه به نیاز شدید کشور روسیه به مواد غذایی امکان صادرات این محصولات به خوبی فراهم آمده و ما می‌توانیم در حرکت‌ها و ایجاد تحولات اساسی یک گام مفید و موثر را در حوزه تقویت تجارت خارجی برداریم .

استاندار اردبیل با بیان اینکه با همه فعالیت‌ها سعی و تلاش بر این است تا امکان تقویت و توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای استان اردبیل بیش از گذشته فراهم آید، گفت: بر این باوریم با اجرایی شدن مگاپروژه‌ها در استان اردبیل که در این راستا گام‌های موثر و اساسی برداشته شده بتوانیم در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها مناسب و مطلوب حرکت کرده و گام‌های موثری را برداریم .

خدابخش با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این ایام را نقطه تاریخی و تحولی در مسیر رو به‌ جلوی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: ملت ایران با هدایت‌های امام راحل هر چند سختی‌ها و دشواری‌ها را در این مسیر تحمل کرده‌اند اما توانستند نظام اسلامی را به ثمر نشانده و امکان بالندگی این کشور را به وجود آوردند که امروز ما همه عزت و سربلندی را مرهون رشادت‌های امام راحل، شهدا و همچنین شجاعت رهبر معظم انقلاب هستیم که در عرصه‌های مختلف در حرکت رو به جلوی نظام با پیشتازی وارد صحنه شده و عمل کردند .

وی ادامه داد: ما امروز در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری در تقویت اقتصاد مقاومتی و تلاش دولت تدبیر و امید باید روح امیدواری را در جامعه ترزیق کنیم و بکوشیم از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه برای رشد و بالندگی استان اردبیل به شکل همه‌جانبه استفاده کنیم .

استاندار اردبیل بسیاری از وظایف و تعهدات اجتماعی بر عهده بخش خصوصی است و با تغییر نگاه و اصلاح فرهنگ در جامعه می‌توانیم در مسیر ایجاد چرخ اقتصادی و تقویت بخش خصوصی در تمام زمینه‌ها اعم از گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن و سرمایه‌گذاری خارجی اقدام عملی را انجام دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار