آغاز عملیات اجرایی اصلاح هندسی دوربرگردان واقع در بلوار آزادی ساوه

خبرگزاری پانا: معاون عمرانی شهرداری ساوه گفت: عملیات اجرایی اصلاح هندسی دوربرگردان بلوار آزادی واقع در منطقه عبدل آباد این شهر آغاز شد.

کد مطلب: ۳۱۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

مهندس مجید نظری در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این دوربرگردان یکی از نقاط پرحادثه در محورهای درون شهری ساوه است که با توجه به ترافیک سنگین بلوار آزادی، تاکنون این مکان منجر به وقوع چندین تصادف شده است و همچنان سلامت رانندگان و مسافران را در این مسیر تهدید می کند.
وی بیان کرد: روزانه صدها دستگاه مینی بوس و اتوبوس، کارگران شهر صنعتی کاوه را از طریق این بلوار جابجا می کنند و این درحالیست که وجود مناطق مسکونی در این بلوار و احداث دور برگردان به دلیل واقع شدن در نقطه کور، باعث افزایش سوانح رانندگی در این نقطه شده است.
معاون عمرانی شهرداری ساوه ادامه داد: طرح اصلاح شکل هندسی این بلوار توسط مشاوران ترافیک شهرداری تهیه و در شورای ترافیک شهرستان نیز به تصویب رسید که انجام آن با هدف بهبود عبور و مرور و دسترسی ایمن تر به منطقه عبدل آباد، بسیج 1 و شهرک علوی این شهر اجرا می شود.
به گفته نظری، عملیات اجرایی این طرح شامل اصلاح جداول موجود، جدول گذاری، زیرسازی، پخش آسفالت و اجرای کف پوش است و طول این پروژه نیز حدود 300 متر می باشد.
وی همچنین از عملیات عمرانی در پارک محله ای انتهای شهید آوینی این شهر خبر داد و گفت: انجام پروژه این پارک محله ای نیز با توجه به عدم وجود فضای تفریحی مناسب در این منطقه و ضلع غرب شهرک علوی در اولویت قرار گرفت و احداث این بوستان محلی و محوطه سازی اطراف سالن ورزشی این مکان هم اکنون آغاز شده است.
معاون عمرانی شهرداری ساوه افزود: این بوستان به مساحت حدود 18 هزار متر مربع و شامل فضاهای سبز، مسیر پیاده روی، نگهبانی، محوطه بازی کودکان، میدان ، زمین اسکیت، محوطه لازم برای وسایل ورزش همگانی، آلاچیق، سرویس بهداشتی و پارکینگ است.
نظری، ابراز امیدواری کرد تا انجام این اقدامات گامی موثر در جهت رفاه بیشتر شهروندان ساوجی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار