حضور نماینده ی ولی فقیه استان در جمع دانش آموزان مهدیه همدان

خبرگزاری پانا: دانش آموزان دبیرستان دخترانه ی مهدیه همدان نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان اقامه کردند.

کد مطلب: ۳۰۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ی همدان با حضور در دبیرستان دخترانه ی مهدیه همدان به پرسش های دانش آموزان پیرامون مسائل مختلف دینی پاسخ گفت.

در این محفل صمیمی که بهرامی نوید، معاون آموزش ابتدایی و پور داوود رییس اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسوولین آموزش و پرورش استان و ناحیه 2 همدان حضور داشتند، امام جمعه ی همدان اخلاق حسنه و برخورد محترمانه با مردم را از جمله ویژگی های مسلمان واقعی و شیعه دانست و تصریح کرد: این گونه برخوردها و رفتارهای مؤدبانه در امربه معروف ونهی از منکر اهمیت بالایی دارد.

آیت الله محمدی با بیان این که امر به معروف باید محترمانه، خیرخواهانه و با شیوه صحیح باشد، افزود: تاثیر گذاری این واجب دینی در گرو رعایت آداب آن است.

امام جمعه ی همدان با تاکید بر اهمیت نماز اول وقت، دانش آموزان را به اهتمام خاص به این مهم توصیه کرد.

نماینده ی ولی فقیه دراستان با اشاره به حقوق پدر و مادر، خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: رضایت والدین خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار