کنسرت شهرام شکوهی 3 بهمن در دو سانس روی صحنه می رود

سه بهمن کنسرت شهرام شکوهی برای علاقمندان این خواننده در سالن میلاد به اجرا در می آید.

کد مطلب: ۳۰۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، ماه های پایانی سال 93 همراه و همگام با کنسرت های موسیقی بی شماری است که تنی چند از خوانندگان معروف و سرشناس مجموع این کنسرت هارا تشکیل می دهند. در همین راستا شهرام شکوهی شامگاه 3 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برای اجرای دیگری روی صحنه خواهد رفت.

در این برنامه که در سه بهمن در دو سانس 18 و 21،45 روی صحنه می‌رود سه قطعه اجرا می شود که به تازگی نوشته شده است و یکی از این قطعات آهنگ دردها است که در این کنسرت برای علاقمندان به اجرا در می آید.

لازم به ذکر است که شهرام شکوهی خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ گیتاری است که در مسابقهٔ خوانندگی نکست پرشین استارمشهور شد. اگرچه وی موسیقی حرفه‌ای را در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» آغاز کرد اما حضور در مسابقهٔ نکست پرشین استار باعث شد نام شهرام شکوهی در بین مخاطبان موسیقی فارسی‌زبان شناخته شود؛ خواننده‌ای که با همان حضور، باعث شد تهیه‌کنندگان مختلف داخل و خارج از ایران به منظور عقد قرارداد به سراغ وی بروند. در هر حال وی با مشورت با کسانی که از تجربیات بیشتری در این حوزه برخوردار بودند تصمیم گرفت به عنوان بهترین مسیر، کار در ایران را انتخاب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار