برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع آلودگی هوا در آموزشگاه حافظ دلیجان

خبرگزاری پانا: به مناسبت روز ملی هوای پاک، ایستگاه نقاشی با موضوع آلودگی هوا در آموزشگاه حافظ دلیجان برپا شد.

کد مطلب: ۳۰۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با گرامیداشت روز ملی هوای پاک در خصوص نمادین بودن این روز به دانش آموزان گفت: نامگذاری این روز به عنوان هوای پاک، تنها مختص این روز نمی باشد و این مهم برای ما تذکری است تا همواره برای تمیز نگه داشتن هوا تلاش کنیم.
فدایی اظهار داشت: شما دانش آموزان آینده سازان این کشور هستید و آینده در دستان شماست، شما می بایست پیام این آئین را به خانواده ها و جامعه برسانید و با تشویق خانواده به انجام کارهایی همچون، استفاده نکردن از خودروهای دودزا، استفاده کردن از حمل و نقل عمومی، استفاده از دوچرخه، نصب سامانه فیلتراسیون در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی به تمیزی هوای شهر کمک کنید.
وی بیان کرد: امیدوارم در آینده بتوانیم برای حفظ محیط زیست از شما کمک بگیریم، امید همه ی ما به شما دانش آموزانی است که در حال حاضر مشغول به درس و تحصیل می باشید چراکه شما آینده سازان ایران اسلامی هستید و می بایست رفتارهای نادرست جامعه در برخورد با محیط زیست و حفظ و حراست از آن را در آینده با رفتارهای خوب خودتان تغییر دهید.
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان ادامه داد: امیدوارم همه ی شما در آینده بتوانید جامعه را به یک جامعه سالم، جامعه عاری از آسیب های اجتماعی و عاری از آسیب های آلاینده ی محیط زیست تبدیل کنید و این مهم می طلبد که خوب یاد بگیرید، خوب درس بخوانید و خوب مسائل را تجزیه و تحلیل کنید تا در آینده بتوانید به عنوان مدیران این کشور و برای این خاک تصمیمات شایسته اتخاذ نمایید.
دانش آموزان آموزشگاه حافظ در واکنش به اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر فرانسه از هتاکان بیزاری جستند.
همچنین برنامه های متنوعی از جمله ایستگاه نقاشی دانش آموزان با موضوع آلودگی هوا، انجام حرکات ورزشی و نمایشی توسط دانش آموزان، شعر خوانی، قرائت دکلمه با موضوع هوای پاک و دوچرخه سواری انجام پذیرفت.
در پایان نیز مسئولان به همراه دانش آموزان مسیر آموزشگاه حافظ تا محل ایستگاه کوهنوردی دلیجان را راهپیمایی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار