دستگیری 3 سارق مسلح و آدم‌ربا در کازرون

خبرگزاری پانا: با تلاش مأموران انتظامی کازرون استان فارس، سه نفر به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در این شهرستان دستگیر شدند.

کد مطلب: ۳۰۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون اظهار داشت: در پی ارسال نیابت قضائی از شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری یک نفر که به اتهام آدم‌ربایی و تهیه فیلم مستهجن تحت تعقیب بود، در دستور کار مأموران کلانتری محمدیه قرار گرفت.
مهرداد مشوق ادامه داد: مأموران موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم را شناسایی و وی را با یک اقدام ضربتی در شهر کازرون دستگیر کنند و تحویل مرجع قضائی دهند.
وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه امامزاده محمد نیز مخفی‌گاه یک نفر که به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در استان بوشهر تحت تعقیب قضائی بوده را دریکی از روستاهای حوزه استحفاظی آن پاسگاه شناسایی و دستگیر کردند.
مشوق از دستگیری سارق مسلحی که یک‌سال متواری بود نیز خبر داد و گفت: مأموران انتظامی پاسگاه پل آبگینه یکی از مجرمان فراری حوزه استحفاظی آن یگان را که یک‌سال به جرم سرقت مسلحانه تحت تعقیب بود را دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون بابیان اینکه این شهرستان محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت است گفت: پلیس با مجرمان، هنجارشکنان و مخلان آسایش و آرامش مردم برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و در این مورد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار