آیت الله قربانی: قانونی قابل اجراست که با باور و اعتقاد همراه باشد

خبرگزاری پانا : نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: قانونی قابل اجراست که با باور و اعتقاد همراه باشد.

کد مطلب: ۳۰۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا :آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار هیأت بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در وزارت کشور اظهار کرد: اگر مردم به قانون باور نداشته باشند نیروی اجرایی و نظامی تا اندازه ای می تواند در اجرای آنها موفق باشد .

وی اضافه کرد: خداوند برای آنکه قوانین مورد باور مردم باشد در عمق جان انسان ها که فطرت است مقدمات این باور را گذاشته است .

آیت الله قربانی با اشاره به برخی ناهنجاریها در جامعه و تغییر رفتارها اظهار کرد: برای پیشگیری از رفتارهای ناهنجار باید فطرت را در مردم زنده نگه داشت .

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا حالات معنوی در جامعه احیا شود خاطرنشان کرد: آموزش در جامعه از اولویت های برنامه این اداره کل است و تاکنون تلاش داشته ایم تا در سطوح مختلف نسبت به آموزش همگانی اقدام کنیم .

محمد ملازاده رئیس هیأت بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در وزارت کشور هم در این دیدار به ارائه برنامه های وزارت کشور در این حوزه ها پرداخت .

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا با توجه به رویکرد دولت بتوانیم زمینه های آموزش حقوق شهروندی و آشنایی مردم با فرهنگ اصیل اسلامی را گسترش دهیم .

ملازاده ادامه داد: یکی از ضرورت ها در این زمینه همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و فرهنگی و اجتماعی است و همه باید در این مسیر همراه شوند .

یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و دبیر کارگروه های عفاف و حجاب و حقوق شهروندی گیلان در این جلسه به تشریح برخی اقدامات این اداره کل پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار