گزارش خبری پانا/

آبگرفتگی بسیاری از معابر پایتخت به دلیل بارش باران

خبرگزاری پانا:مدیران شهری در حالی از عدم آب گرفتگی در تهران خبر می دهند که علاوه بر خیابان ها حتی بزرگراه های پایتخت نیز گرفتار آب گرفتگی های گسترده شده اند.

کد مطلب: ۳۰۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا،در پی بارندگی در تهران، بار دیگر شهروندان پایتخت شاهد آب گرفتگی در خیابان ها و معابر شدند و همین امر بر میزان ترافیک صبحگاهی افزود تا آنجا که در برخی از محورهای مواصلاتی در تهران ترافیک شدیدی حاکم شده است.
همچنین این بار آب گرفتگی در تهران محدود به خیابان ها و کوچه ها نشده و بزرگراه های بزرگ و شاهراه های پر ترافیک پایتخت را نیز شامل و سبب گره های ترافیکی شدید در سطح شهر شد.
این در حالی است که مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار پانا اعلام کرده بود که تهران در بارندگی دچار آب گرفتگی نمی شود و تمامی نقاطی که احتمال آب گرفتگی در آن ها می رود شناسایی شده است و جوی ها نیز لایروبی شده اند و امروز( شنبه) با وجود پیگیری های مستمر خبرنگار پانا حاضر به پاسخگویی نشد.
به گزارش پانا، گزارش ها و تصاویر ارسالی از سطح معابر تهران حاکی از شدت آب گرفتگی و اختلال عبور و مرور خودروها و عابران پیاده است و باز هم مدیران شهری پشت میزهای خود خبر از نبود آب گرفتگی و ساماندهی اوضاع شهری و آماده باش نیروهای خدمات شهری می دهند که دیگر جای تعجب هم ندارد.!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار