برگزاری اولین جشنواره دستاوردهای فرهنگی هنری استان البرز

خبرگزاری پانا: مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز از برگزاری اولین جشنواره دستاوردهای فرهنگی هنری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، " غلامرضا نجفی" مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز در جلسه هماهنگی نحوه برگزاری جشنواره دستاوردهای فرهنگی هنری استان گفت: این اولین بار است که در استان جشنواره فرهنگی هنری از دستاوردهای زمان انقلاب تا کنون برگزار خواهد شد که هدف اصلی آن شناساندن ظرفیتهای فرهنگی استان به بازدیدکنندگان می باشد .
وی افزود: دستگاه های اجرایی استان باید فرصت را غنیمت شمرده تا از این طریق اقدامات فرهنگی خود را معرفی کنند چرا که این دستگاه ها دارای دستاوردهای پرارزشی همچون کتاب و اختراعات می باشند .
نجفی در ادامه سخنانش گفت: استان البرز دارای ظرفیتهای قابل توجهی در حوزه فرهنگ است بطور مثال 50 ناشر در این استان هستند که بیش از نیمی از آنها در نمایشگاه های بین المللی شرکت کرده و در سطح کشور مطرح می باشند، علاوه بر این 270 کانون تبلیغاتی و 10 تعاونی فرهنگی هنری نیز در اینجا فعالیت دارند .

مدیر کل امور اجتماعی استانداری در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره بیان کرد: تلاش بر این است که این جشنواره در هفته چهارم مهرماه برگزار گردد که بخشهای مختلف آن به طور خلاصه شامل: محفل انس با قرآن، بخش کودک، بخش خیابان هنر و کارگاه های هنری، دعوت از نخبگان، کرسی های آزاد اندیشی، و در نهایت جشن تقدیر از برگزیدگان حوزه فرهنگی هنری می باشد .
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران برخی دستگاه های اجرایی همچون اداره کل ارشاد اسلامی، حوزه هنری، نماینده اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و نیز نماینده سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار