با تیراژی بالغ بر ۱۲هزار جلد توسط «به نشر» ؛

«راهنمای کامل آسیب شناسی ورزشی» به چاپ پنجم رسید

خبرگزاری پانا: کتاب «راهنمای کامل آسیب شناسی ورزشی» توسط انتشارات آستان قدس رضوی به پنجمین نوبت چاپ خود رسید و روانه بازار کتاب شد.

کد مطلب: ۳۰۴۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، با وجود اینکه سازماندهی شرکت کنندگان در فعالیت های ورزشی در هر دو جنس زن و مرد پیشرفت و افزایش زیادی داشته است اما این افزایش در ورزش ها و تفریحات سالم، آسیب های جسمی از جمله پیچیدگی، کشیدگی و کوفتگی را به همراه داشته است.

بر همین اساس انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار در سال 1381 نسبت به چاپ و انتشار کتاب «راهنمای کامل آسیب شناسی ورزشی» نوشته «وینتگر یفیث» و ترجمه مهرداد فتحی، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد اقدام کرد.

این کتاب که تا کنون توسط به نشر پنج نوبت و 12هزار و 800 جلد تجدید چاپ شده است، برای شناخت علل، علائم و شیوه درمانی آسیب های رایج ورزشی مفید بوده و به خوانندگان کمک می کند تا با بهره گیری از کمک های اولیه در زمان آسیب دیدگی و از طرفی شیوه های پیشگیری از آسیب های ورزشی، از مصدومیت مزمن، معلولیت ها، قطع عضو افراد ورزشکار و غیر ورزشکار جلوگیری شود.

کتاب «راهنمای کامل آسیب شناسی ورزشی» با شیوه ای روان و سلیس مکتوب شده است و افراد ورزشکار و غیر ورزشکار با مطالعه آن می توانند اطلاعات وسیعی را در ارتباط با پیشگیری از آسیب های احتمالی در ورزش کسب نمایند و یا در صورت آسیب دیدگی، از روش های درمانی آن برای درمان هرچه سریع تر آسیب دیدگی خود استفاده کنند.

این کتاب که با هدف تأمین سلامتی جامعه تألیف و منتشر شده است، برای استفاده مربیان، معلمان ورزش، دانشجویان تربیت بدنی، ورزشکاران حرفه ای، غیر حرفه ای، فیزیوتراپیست ها، دانشجویان پرستاری، امدادگران، پزشکیاران و متخصصان طب ورزشی حائز اهمیت می باشد.

چاپ پنجم کتاب «راهنمای کامل آسیب شناسی ورزشی» در 15 فصل از جمله کوفتگی، در رفتگی، رشد غیر طبیعی استخوان، خونمردگی، تشخیص فیزیکی آسیب های ورزشی، التهاب تاندون و همچنین توانبخشی و آمادگی ورزشکاران و با قیمت89000 ریال به بازار کتاب ارائه شده است.

علاقه مندان به تهیه کتاب «راهنمای کامل آسیب شناسی ورزشی» و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار