مدیر‌‌عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خبر داد :

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام یارانه‌ای برق خورشیدی در غرب مازندران

خبرگزاری پانا : مدیر‌‌عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام یارانه‌ای برق خورشیدی در غرب مازندران برای مشترکان غیرخانگی و انشعاب عمومی مصارف خانگی خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۴۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، مصطفی سالار با اشاره به اجرای مرحله اول ثبت‌نام یارانه‌ای برق خورشیدی گفت: هم‌اکنون ثبت‌نام مرحله دوم این طرح برای مشترکان غیرخانگی و انشعاب عمومی مصارف خانگی آغاز شده است .
وی اظهار کرد: در این مرحله، تمامی سامانه‌ها سه‌فاز بوده و ثبت‌نام برای هر مشترک از کمترین توان سه تا 50 کیلووات ( در صورت احراز شرایط فنی) امکان‌پذیر است .
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اشاره به هزینه نصب این سامانه تصریح کرد: میزان یارانه پرداختی برای نصب این سامانه به میزان 50 درصد کل هزینه نصب تا سقف 47 میلیون و 500 هزار ریال برای هر کیلووات است .
وی با بیان اینکه این سامانه به شبکه متصل بوده و نیاز به باطری ندارد، افزود: توان تولیدی این سامانه به میزان تابش بستگی داشته و فقط در طول روز برق تولید می‌کند .
سالار خاطرنشان کرد: کمترین مدت ضمانت کل تجهیزات نصب شده پنج‌ سال و خدمات پس از فروش 10 سال از زمان تحویل سامانه است .
وی با اعلام اینکه سهمیه شرکت توزیع برق غرب مازندران به میزان 50 کیلو وات است، یادآور شد: اولویت ثبت نام بر اساس تکمیل مراحل ثبت‌نام و زمان واریز وجه توسط مشترک متقاضی است .
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در پایان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از مدارک مورد نیاز می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت به نشانی www.bargh-gmaz.ir مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار