معاون پایش محیط زیست استان تهران به پانا خبر داد؛

پایش مداوم منابع آلاینده استان تهران

خبرگزاری پانا: معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران از پایش مداوم منابع آلاینده در تهران خبر داد و گفت: پایش منابع آلاینده، واحدهای صنعتی آلاینده و منابع زیستی در استان تهران به طور مداوم انجام می شود.

کد مطلب: ۳۰۳۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد رستگاری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص اقدامات مرکز پایش محیط زیست استان تهران در بحث آلودگی هوا گفت: خوشبختانه ما پایش منابع آلاینده، واحدهای صنعتی آلاینده و منابع زیستی را در استان تهران به طور مداوم برای انجام اقدامات تأثیرگذار انجام می دهیم.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت بر مراکز معاینه فنی و وضعیت آلودگی هوا و کیفیت هوای تهران به طور روزانه و مداوم انجام می شود که این اقدامات در راستای بهبود شاخص کیفیت هوای تهران است.
وی ادامه داد: اطلاعات اعلام شده راجع به ‌آلودگی هوا در استان تهران بر اساس ایستگاه ‌های پایشی است که در مناطق مختلف جایگذاری شده و همان عددی را که دستگاه ها اعلام می کند، اطلاع رسانی می شود.
رستگاری افزود: آلودگی هوای تهران یا سایر شهرهای آلوده تنها به دلیل بنزین نیست اما سازمان حفاظت محیط زیست همه تلاش خود را می کند تا اقدامات منجر به کاهش آلودگی هوا شود اما این موضوع به همکاری و مشارکت نیاز دارد.
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: آلودگی هوا موضوع پیچیده ای است و صرفا یک موضوع باعث آلودگی هوا نمی شود و عوامل متعددی دارد که می توان به سوخت، حمل و نقل عمومی و منابع آلاینده اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار