کارت سوخت چهار هزار دستگاه کامیون در کرمان ابطال می شود

خبرگزاری پانا:مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کرمان گفت: در راستای اجرای سیاست تخصیص سوخت بر اساس پیمایش در آینده نزدیک، جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و مبارزه با قاچاق سوخت، کارت های سوخت حدود چهار هزار دستگاه کامیون در استان بزودی باطل می شود.

کد مطلب: ۳۰۲۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان، مسعود جمیلی کرمانی افزود: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و گزارش گیری از سامانه برخط بارنامه، حدود چهار هزار دستگاه کامیون دارای کارت هوشمند ناوگان متعلق به استان کرمان در یک سال گذشته فاقد کارکرد بوده اند.

وی گفت: از این تعداد حدود سه هزار و 600 دستگاه مربوط به قبل از سال جاری بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مبنای اختصاص سوخت به انواع کامیون، کامیونت و تریلر بر اساس پیمایش مبتنی بر سیستم بارنامه برخط و ثبت کارکرد در سامانه دریافت بارنامه تمبردار دولتی است لذا دارندگان وسایل نقلیه باربری باید برای حمل انواع محموله ها، بارنامه معتبر از شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای اخذ کنند تا از ابطال کارت سوخت آنها جلوگیری شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان تصریح کرد: حدود 14 هزار و 300 دستگاه (ناوگان باری) وسیله نقلیه باربری سنگین و نیمه سنگین در سامانه کارت هوشمند ناوگان استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: این تعداد برای حمل و نقل انواع محموله ها اعم از تجاری، معدنی، کشاورزی و مواد نفتی موظف به اخذ بارنامه از شرکت ها و موسسات حمل و نقل بار هستند تا میزان کارکرد آنان در سامان برخط ثبت و بر همین منوال کارت سوخت آنان شارژ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار