مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از 2 باب کتابخانه عمومی در محلات حاشیه‌ای اردبیل

خبرگزاری پانا:مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از بهره‌برداری دو باب کتابخانه عمومی در حاشیه شهر اردبیل و مناطق محروم این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رباب عزیزخانی در جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی در اردبیل اظهار داشت: ساخت کتابخانه‌های عمومی در مناطق محروم یکی از اولویت‌هاست که اخیراً برخی از مجموعه‌های غیردولتی و همچنین بانک پاسارگاد ساخت کتابخانه عمومی را در مناطق محروم اردبیل با همکاری شهرداری و نهاد کتابخانه عمومی آغاز کرده که امیدواریم نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر برنامه‌های مختلفی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه مبارک فجر نیز برنامه‌های کتابخانه‌ای با محوریت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا در خواهند آمد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برپایی نمایشگاه‌های کتاب، مسابقه کتابخوانی، جلسات نقد کتاب، انتشار خلاصه کتاب‌های حوزه انقلاب اسلامی در شبکه دولت و مسابقات نقاشی، جمله‌نویسی و مقاله‌نویسی ویژه کودکان را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. عزیزخانی ادامه داد: مهمترین برنامه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افتتاح دو باب کتابخانه عمومی در محلات وحدت و سیدآباد کلخوران است.

وی ادامه داد: افتتاح این دو کتابخانه عمومی نماد حضور فعالانه خیرین در عرصه کتابخوانی خواهد بود.

مشاور استاندار در امور کتابخوانی و کتابخانه‌ها به حمایت نمایندگان مجلس، فرماندار اردبیل و مشارکت شورای شهر و شهرداری اردبیل در حوزه جذب خیرین کتابخانه‌ساز گفت: هم اکنون مراحل آماده‌سازی فنی کتاب‌های ارسالی به این کتابخانه‌ها در حال انجام است.

عزیزخانی در پایان سخنان خود همچنین بر تشکیل اتاق فکر با حضور کتابداران منتخب استان اردبیل تاکید کرد و گفت: این اتاق، وظیفه بحث و بررسی و تولید فکر جهت برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح مطالعه شهروندان را برعهده خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار