مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز را تبریک گفت

خبرگزاری پانا: اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز را تبریک گفت .

کد مطلب: ۳۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در این پیام آورده است: امید است این افتخار برای ورزش آذربایجانشرقی ادامه داشته باشد و حمایتهای مهندس نوین شهردار تبریز و عوامل اجرایی و مدیریتی باشگاه از ورزش تبریز و استان ادامه دار و روند رو به رشد ورزش استان رشد و توسعه بیشتری بگیرد.

در پایان دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شهرداری تبریز توانست با 3 پیروزی و 8 امتیاز به مقام قهرمانی دست یابد. دریانوردان بوشهر، قهرمان دوره گذشته در رده دوم قرار گرفت و گلسا پوش یزد سوم شد و قوی سپید انزلی در جایگاه چهارم ایستاد.

شهرداری تبریز سال گذشته در لیگ برتر حاضر و نایب قهرمان شد و در دومین سال حضور توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در این دوره از مسابقات مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال به تیم قهرمان، یکصد میلیون ریال به تیم دوم و پنجاه میلیون ریال به تیم سوم اختصاص داده شده است.

محمد احمدزاده از تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز توانست عنوان آقای گلی رقابت ها را به خود اختصاص دهد و جایزه پنج میلیون ریالی را دریافت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار