در راستای فراخوان پرسش مهر انجام گرفت:

همایش ایست! آب نیست در منطقه خلخال برگزار شد

خبرگزاری پانا: با حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در محل كانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر خلخال همایش «ایست! آب نیست» منطقه خلخال برگزار گردید.

کد مطلب: ۲۹۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای فراخوان پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «ایران با مشکل جدی کمبود آب روبروست، هر کدام از ما چگونه از آب ‎ های ایران، می ‎ توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟»، و به منظور تقویت حس مسوولیت‌پذیری اجتماعی دانش آموزان، همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ «ایست! آب نیست» در منطقه خلخال برگزار گردید .

در این همایش حامدی معاون پرورشی منطقه گفت: پرسش مهر ریاست محترم جمهوری با توجه به اصلی‏ترین مشکل کشور، بحران آب مطرح شده است و هدف از آن جریان سازی موثر در سطح جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌باشد تا این قشر فعال و تاثیرگذار جامعه بتوانند در هدایت درست و اثر بخش این جریان سهیم باشند.

حامدی گفت: آب در آیات و روایات مظهر پاکی و زندگی است و اساس و بنیان جوامع و شکل ‎ گیری تمدن‌های بزرگ بشری وابسته به نعمت آب است . وی با اشاره به اینکه بحران کمبود آب در حقیقت بحران آینده دنیا خواهد بود، تاکید کرد: باید به دنبال راهکارهای اجرایی برای رفع این معضل و مدیریت بهینه بر منابع آبی بود.

حسین حامدی در خاتمه اظهار كرد: عناوین رشته ‎ های مسابقه شامل طراحی پوستر، نقاشی، کاریکاتور، عکس، مقاله پژوهشی، شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه(مستند، داستانی، پویانمائی)، وبلاگ، سرود همگانی و نمایشنامه‌نویسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار