حضور دو فیلم کوتاه تولید فرهنگسرای بعثت ملارد در اکران جشنواره عمار

خبرگزاری پانا: اکران دو فیلم کوتاه تولید فرهنگسرای بعثت صفادشت ملارد، در جشنواره مردمی عمار در سراسر کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۲۹۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: "مبارزه" و "همیشه" دو فیلم داستانی کوتاه هستند که به کارگردانی آرش عاشورپور و تهیه کنندگی فرهنگسرای بعثت در جشنواره عمار سال جاری شرکت دارند، این آثار با هزینه ی حدود 30 میلیون ریال تولید شده اند.
عاشور پور با اشاره به اولین حضور متفاوت فرهنگسرای بعثت در جشنواره عمار گفت: پیش از این فرهنگسرا تنها به عنوان اکران کننده فیلم فعالیت داشت ولی امسال تولید کننده اثر هم هست. این حرکت خوب فرهنگسرا باعث شد دبیر جشنواره در تماسی تلفنی ابراز خوشنودی خود را از نفس کار اعلام کند؛ هر چند وی معتقد است کارها از جهت فنی و ساختاری مناسب تر هستند و درباره ایده ها نظر خوبی نداشت.
وی افزود: دبیرخانه جشنواره عمار از فرهنگسرا خواسته است فیلم های سفارشی اش را تولید کند. باعث خوشحالی است که فرهنگسرا به عنوان یک قطب در سطح کشور شناخته شد! هر چند به نظر می رسد مسئولان از موفقیت تولیدات فرهنگسرا کمتر باخبر باشند؛ شاید هم تشویق و ترغیب به انجام این کار های فرهنگی در حوزه کاری ایشان نیست.
عاشورپور ابراز امیدواری كرد، مسئولان در پشت صحنه تولید فیلم ها حاضر شوند و همان طور که برای افتتاح پروژه های عمرانی اهمیت قائل هستند به این موضوع هم توجه کنند و گفت: کار فرهنگی بدون هزینه نمی تواند صادر شود.
آرش عاشور پور متولید سال 1354 و با توجه به این که پدرش در حوزه ادبیات نمایشی فعالیت داشته است از سال 1366 به کار تئاتر و فیلم می پردازد، او تحصیلاتش را در این باره تا پایان مقطع کارشناسی رشته کارگردانی ادامه می دهد، هر چند بعدها در رشته حقوق تا مقطع کارشناسی و در رشته جرم شناسی به تحصیل می پردازد.
وی فیلم های داستانی راز، آخرین تماس، فرزند فریاد و لحظه های کمین، هم چنین تولید مستندها و نماهنگ های بسیاری را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است " مبارزه" قصه کوتاهی است درباره آثار بارز و عمیق بازی های کامپیوتری بر جوانان و هم ذات پنداری ایشان با شخصیت های بازی. این کار با هنرپیشگی حامد خرقانی و محمد مرادی از هنرمندان رزمی کار صفادشت ساخته شده است و تصویربرداری این کار در قلعه حسین آباد انجام شده است.
"همیشه" قصه سقوط هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367 در آب های خلیج فارس توسط ناوهای امریکایی است و مادری که در سوگ مرگ دختر خود 27 سال است که در تاریکی روزگار به سر می کند. این کار با هنرپیشگی مریم سعیدنژاد ساخته می شود و تصویربرداری بخش هایی از آن در فرودگاه بندرعباس و بخش های داخلی در شهرک اورند صفادشت انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار