معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری رباط کریم:

همكاری رسانه ها در انعكاس اخبار شهرداری رباط كریم قابل تقدیر است

خبرگزاری پانا: رضا صفایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری رباط کریم اظهار داشت: همکاری تنگاتنگ رسانه ها و نمایندگان خبرگزاریها با مجموعه مدیریت شهری در انعکاس فعالیتها ، رویدادها و اخبار شهرداری رباط کریم انصافاً قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۲۹۹۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا صفایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری رباط کریم در گفتگویی اظهار داشت : همکاری تنگاتنگ رسانه ها و نمایندگان خبرگزاریها با مجموعه مدیریت شهری در انعکاس فعالیتها ، رویدادها و اخبار شهرداری رباط کریم انصافاً قابل تقدیر است.

صفایی گفت : این همکاری و تعامل سازنده باعث خواهد شد تا شهرداری رباط کریم بتواند در انجام مأموریت های محوله و در مسیر توسعه هر چه بیشتر شهر موفق تر عمل کند و مردم نیز همراهی قابل ملاحظه ای با شهرداری داشته باشند .

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری رباط کریم با اشاره به نقش سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه در معرفی فعالیتها وخدمات شهرداری اظهار داشت :مطبوعات و رسانه ها میتوانند با دید وسیع تر و تحلیل عملکرد بعنوان یک بازوی توانمند در کنار مدیریت شهری ایفای نقش نمایند .

رضا صفایی در پایان از همه خبرنگاران، نمایندگان روزنامه ها و خبرگزاریها ، اصحاب رسانه ، صدا و سیما و همه کسانی که به نحوی با شهرداری رباط کریم همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود.

/خبرنگار: هادی بلالی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار