معاون فرماندار اسلامشهر خبر داد:

اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات مرکز نگهداری معلولین نمونه

خبرگزاری پانا:جلسه بررسی مشکلات مرکز نگهداری معلولین نمونه و اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات به ریاست معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا و به نقل از ، روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر ، مصطفی آقا علیخانی در این رابطه اظهار کرد: در راستای بازدید بعمل آمده توسط فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان اسلامشهر از مرکز نگهداری معلولین نمونه و مؤسسه خیریه و نیکوکاری ریحانه و با توجه به مشکلات عدیده مرکز فوق، این جلسه برگزار و پس از ارائه گزارش اعضاء جلسه، تصمیماتی برای رفع مشکلات این مرکز اتخاذ شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد، برآورد فنی از وضعیت آسفالت و محوطه مرکز توسط شهرداری احمد آباد مستوفی صورت پذیرد تا نسبت به تأمین هزینه و اجرای پروژه آسفالت معابر اقدام لازم صورت پذیرد، افزود: در خصوص تأمین و ایجاد خط ارتباطی و تلفن ویژه مرکز مذکور نیز مقرر شد، مخابرات اسلامشهر همکاریهای لازم را بعمل آورد.
آقا علیخانی افزود: تأمین سوخت و گازوئیل مورد نیاز مرکز نمونه، توسعه فضای سبز و تأمین نهالهای مورد نیاز این مرکز، واکسیانسیون افراد معرفی شده توسط مرکز نمونه بهزیستی توسط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر تامین روشنایی محیط پیرامونی این مرکز و تأمین و تهاتر فرآورده های گوشتی و غذایی مرکز مزبور توسط ‌اداره دامپزشکی شهرستان از جمله مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

گفتنی است، مرکز نگهداری معلولین نمونه با وسعت 17 هکتار یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز نگهداری معلولین در سطح استان تهران به شمار می رود که بالغ بر 1200 نفر از مددجویان جسمی، حرکتی و ذهنی در این مرکز نگهداری می شوند.

/ خبر : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار