برگزاری همایش ملی رونق اقتصادی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بزهکاری

خبرگزاری پانا:با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان همایش ملی رونق اقتصادی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بزهکاری در یزد برگزار می گردد.

کد مطلب: ۲۹۷۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت : زمان برگزاری این همایش 30 بهمن سال جاری در محل اتاق بازرگانی است ، آخرین مهلت ثبت نام تا 22 بهمن و تا 20دی ماه نیز فرصت ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش وجود دارد.

سید علی اصغر رفاهی از نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظام اجتماعی به عنوان اولین محور این همایش یاد کرد و ابراز داشت : این محور به دو بخش نظام خانواده و نظام سلامت تقسیم شده و موضوعاتی چون طلاق ، فرار از خانه ، خشونت خانگی ، زنان خیابانی ، ازدواج سفید ، ایراد ضرب و جرح ، اعتیاد ، جرائم مرتبط با حوادث رانندگی و خودکشی را در برمی گردد.

وی نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظام سیاسی را دومین محور این همایش ذکر کرد و اظهار داشت : مالیات گریزی ، رانت خواری و اعمال نفوذ موضو عات این محور می باشد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد : نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظام اقتصادی نیز سومین محور همایش است و به موضوعات سرقت ، رشا ، ارتشاء ، اختلاس ، فقر ، بیکاری ، تبانی در معاملات دولتی و قاچاق کالا و ارز می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار