برگزاری مسابقه بین المللی جهان عاری از خشونت در مدارس گیلان

خبرگزاری پانا:برای شرکت در مسابقه بین المللی جهان عاری از خشونت و افراطی گری دانش آموزان مقطع متوسطه فراخوان شدند.

کد مطلب: ۲۹۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

رییس سازمان دانش آموزی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار پانا، گفت : دکتر روحانی رییس جمهوری در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل پیشنهاد جهان ضد خشونت و افراطی گری را مطرح کرد، این قطعنامه با رای قاطع یکصد و 90 کشور جهان و اجماع کم سابقه به تصویب رسید.

'عمران کرمی' افزود: در این قطعنامه از تمامی کشورهای عضو نهادهای سازمان ملل و سایر سازمان بین المللی و غیردولتی خواسته شد تا سیاست های جدید را با هدف مبارزه با خشونت و افراطی گری تدوین و راه های عملی مقابله با آن را از طریق آموزش و فعال کردن جوامع و نهادهای اجتماعی معرفی کند.

وی اظهار داشت : به همین منظور برگزاری این مسابقه از سوی سازمان دانش آموزی کشور گام کوچکی برای اتصال فکری دانش آموزان جهان به این موضوع از سهم بشری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان دانش آموزی استان گیلان خاطر نشان کرد: دانش آموزان گیلان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در قالب نقاشی ، فیلم کوتاه ، داستان کوتاه و کاریکاتور ارایه دهند.

وی تصریح کرد: تقویت روحیه مبارزه با افراطی گری و خشونت در بین دانش آموزان و شناخت راهکارهای عملی مقابله با خشونت از طریق آموزش از اهداف برگزاری این مسابقه است.

دانش آموزان گیلان می توانند آثارشان را به نشانی pishfar@medu.irارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های pana.ir و pishfar.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار