فرمانده عملیاتی سپاه قدس گیلان:دشمن شناسی وبصیرت درسهای حماسه9دی بود

خبرگزاری پانا:فرمانده عملیاتی لشکر سپاه قدس گیلان در همایش بزرگ رزمندگان اسلامی شهرستان املش گفت: دشمن شناسی و بصیرت از آموزه های حماسه 9دی بود که باید برای مردم تبیین شود.

کد مطلب: ۲۹۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سردار 'محمدعلی حق بین'در این همایش با اشاره به توطئه های دشمنان نظامی اسلامی طی بیش از سه دهه از انقلاب افزود: تنها رمز موفقیت ما برای خنثی سازی توطئه های دشمنان تعامل با هم و اتحاد حول محور ولایت است.

وی با تصریح بر اینکه در فتنه 88 رد پای دشمن به خوبی قابل مشاهده بود، بیان کرد: حتی بعضی از خوبان ما هم در این اشتباه تاریخی شرکت داشتند و هنوز هم نمی دانند.

سردار حق بین با استناد به شواهد تاریخی افزود: اگر تاریخ را از صدر اسلام مرور کنیم به اتفاقاتی بر می خوریم که هر کدام از آن ها می تواند در دوران ما هم رخ دهد؛ نمونه بارز آن عده ای بودند که در زمان پیامبر(ص) خدمات خوبی به اسلام کردند اما کم کم از مسیر حق خارج شدند و به مبارزه با اسلام روی آوردند.

وی ادامه داد: در تاریخ نظام اسلامی ما نیز گروهی فتنه گری کردند و گرد و غبار فتنه بالا رفت تا جایی که عده ای نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند و ندانسته در این فتنه سهیم شدند.

وی با اشاره به اینکه باید از اتفاقات تاریخ درس بگیریم، افزود: برای جلوگیری از تکرار تاریخ باید بصیرت داشته باشیم و ظرفیت های خود را بالا ببریم.

فرمانده عملیاتی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دشمنان با اصل نظام و ولایت مساله دارند، بیان کرد: پس باید آگاه باشیم و اگر مسائلی در کشور اتفاق افتاد که مطابق دین بود وظیفه همه مردم است حمایتش کنند و اگر غیر دین بود مخالفت نمایند.

در پایان این همایش 'جمشید شعبان پور' به عنوان رییس هیات رزمندگان اسلام شهرستان املش انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار