معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

جشنواره تسنیم فرصتی برای فعالان خانه‌های تسنیم در 374 محله شهر تهران

خبرگزاری پانا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: جشنواره تسنیم فرصتی برای فعالان خانه‌های تسنیم در 374 محله شهر تهران است.

کد مطلب: ۲۹۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ حجت‌الاسلام ‌و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛ بخش خلاقیت‌های هنری سومین جشنواره تسنیم با بیان اینکه این جشنواره فرصتی است تا افرادی که در خانه‌های تسنیم فعالیت می‌کنند نمودی از کارها و برنامه‌های خود را در سطح جشنواره ببینند، ادامه داد: تسنیم از جشنواره‌هایی است که مخاطبان زیادی در شهر تهران دارد، از این رو امسال در کنار بخش بهترین‌ها از دوریختنی‌ها و نمایشگاه عکس، برنامه‌های دیگری هم به این جشنواره افزوده شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره اینکه امسال مسابقه‌هایی در این جشنواره برگزار می‌شود که مختص بانوان خواهد بود، یادآور شد: شهرداری تهران تلاش می‌کند با توجه به نظرات فعالان خانه‌های تسنیم، این جشنواره را هر چه بهتر و با توجه به علایق بانوان شهر تهران برگزار کند.
حجت‌الاسلام ‌و المسلمین امرودی با اعلام اینکه روسای خانه‌های تسنیم روزهای 18 و 19 آذر ماه در اردوی جهادی قم شرکت کردند، گفت: در این اردوی جهادی تلاش شده، همفکری گسترده‌ای برای ارتقاء سطح فعالیت‌های خانه‌های تسنیم صورت پذیرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: خانه‌های تسنیم محلی مختص خانم‌هاست که در سطح 374 محله سطح شهر تهران، دور هم جمع می‌شوند و کارهایی که با ذائقه و نیازها و توانمندی‌های آنها متناسب است، انجام می‌دهند. برگزاری اردو، کلاس‌های هنری، کلاس‌های قرآن و ... بخشی از این فعالیت‌ها است.
بر پایه این گزارش، اداره‌کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در جهت الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان شهر تهران، فراخوان نخستین دوره جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی را در قالب بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری سومین جشنواره تسنیم منتشر کرده است.
نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی» در کنار نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها» و نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی از 9 تا 15 دی ماه 1393 در محل برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار