به مناسبت ایام دهه آخر صفر صورت می گیرد؛

افزایش نیروهای خدماتی و فضای ســبز محدوده حرم مطهررضوی

خبرگزاری پانا: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن مشهد از دو برابرشدن نیروهای خدماتی و افزایش نیروهای فضای ســبز محدوده حرم مطهررضوی به مناسبت ایام دهه آخر صفر خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۲۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی منطقه ثامن شهرداری مشهد، سیدمحسن رهنما، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن مشهد از دو برابرشدن نیروهای خدماتی و افزایش نیروهای فضای ســبز محدوده حرم مطهررضوی به مناسبت ایام دهه آخر صفر خبر داد و گفت: حضور میلیونی زائران در ایام دهه آخر صفر سبب شد که با ابلاغ شرایط فوق العاده و ویژه به پیمانکاران دو ناحیه منطقه ثامــن، نیروهای کارگری و فضای ســبز را به دوبرابر شــرایط عادی افزایش دهیم.

وی همچنین با اعلام خبر افزایش نیروهــای امانی و نظارتی منطقه بیان کرد: در این ایام همه کارشناسان و ناظران شــهرداری در منطقه حضور و در خدمت رسانی بهتر به زائران، ما را یاری می کنند .

رهنما ادامه داد: در این ایام با هماهنگی مسئولان آرد و نان استان تعداد 4 نانوایی ســیار در منطقه جانایی می شود تا در کنار نانوایی های خود منطقه، نان مورد نیاز زائران پیاده را تامین کنند .

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن مشهد تصریح کرد: فعالیت 24ســاعته نیروهای رفع ســد معبر، جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی و موتورسیکلتها از سطح پیاده روها و دوربرگردانهای حرم مطهر، تنظیف و شست وشوی همه ایستگاههای اتوبوس شرکت واحــد منطقه از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری می باشد.

وی افزود: ممنوعیت صدور مجوزه های حفاری در منطقه، ایمن سازی کارگاه های عمرانی و ساختمانی، نصب حمایل های تسلیت بر روی لباس های نیروهای خدماتی به مناسبت این ایام از اقدامات صورت گرفته می باشد.

رهنما خاطرنشان کرد: همچنین بــرای رفاه حال زائران و مجاوران، چشمه های فعال سرویس بهداشتی موجود از 208چشمه به 302چشــمه افزایش می یابــد و به صورت تمام وقــت در این ایام فعال هستند. شست وشــوی معابر منتهی به حرم به مساحت بیش از دومیلیون و500هزارمترمربع و افزایش ۳۰ درصدی ماشــین آلات جمع آوری زباله، رفت و روب مکانیزه برای عادی سازی وضعیت منطقه و توزیع برشورهای آموزشی ـ بهداشتی و ترافیکی برای زائران با همکاری مرکز بهداشت و راهنمایی و رانندگی از دیگر اقداماتی هستند که در ایام عزاداری دهه آخر صفر توسط این حوزه انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار