استقبال از رکاب زنان ˝پیک محیط زیست˝

خبرگزاری پانا: مراسم استقبال از رکاب زنان پیک محیط زیست با حضور مدیر کل آب و فاضلاب استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: در این آیین استقبال نماینده مردم بندرگز، کردکوی، بندر ترکمن، گمیشان و مدیر کل روابط عمومی استاندار گلستان حضور داشتند.

در این آیین استقبال مهندس محمدهادی رحمتی ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند اظهار کرد: این دو دوچرخه سوار حرکت خود را از تهران آغاز کرده و با عبور از جاجرود،رودهن ، ساری و گرگان به سمت بجنورد و نهایتاً مشهد مقدس خواهند رفت.

وی افزود: با توجه به اینکه منابع آبی دنیا محدود است و از آب یا به درستی استفاده نمی شود و یا آلوده می گردد، لذا توجه به مصرف بهینه آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین مشکل جامعه بشری در حال حاضر و در آینده تامین آب آشامیدنی است، تصریح کرد: در جامعه ما نیز اگر کار فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای لازم پیرامون آب صورت نگیرد ما نیز با معضلات جدی روبرو خواهیم شد.

مدیر کل آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به این حرکت نمادین و زیبا تاکید کرد: امیدواریم استان گلستان بتواند میزبان خوبی برای این رکابزانان باشد و حمایت لازم را از آنان صورت دهد.

لازم به ذکر است در این حرکت نمادین کوروش بهزادی و محمود قائم مقامی حرکت خود را از میدان ونک تهران با شعار «آب را حفظ کنیم» آغاز کرده و طی 15 روز با عبور از شهرهای رودهن، جاجرود و ساری به گرگان رسیده اند.

آنها در ادامه مسیر طی 20 روز آینده با عبور از شهرهای استان گلستان و خراسان شمالی با حضور در مشهد مقدس سفر خود را به پایان خواهند برد.

همچنین آنان با مردم در مورد دو موضوع اساسی یعنی صرفه جویی در مصرف آب و استفاده از دوچرخه صحبت می کنند و البته از دانش آموختگان رشته های مرتبط می خواهند که دانش خود را در جهت مصرف بهینه آب به مردم انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار