مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

ضرورت داشتن اشرافیت كاركنان فرهنگ وارشاداسلامی به موضوعات فرهنگی

خبرگزاری پانا:اولین نشست صمیمی مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان در محل این اداره برگزار شد .

کد مطلب: ۲۹۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، عبدالرضا علی پناه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان ضمن خیر مقدم به ضرغامی گفت : اداره كردن یك استان در حوزه فرهنگ كار بسیار طاقت فرسا و زمان بری است و از اینكه مدیر كل با زمان اندكشان به منطقه ما آمدند تا مسائل و مشكلات را از نزدیك مشاهده و لمس نمایند .
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان در ادامه سخنان خود بعد از معرفی اجمالی پرسنل اداره به بیان مهمترین مشكلات این اداره اعم از كمبود نیروی انسانی ماهر و كافی و كمبود بودجه های عمرانی پرداخت .
برزین ضرغامی ،ضمن ابراز خرسندی از اینكه فرصتی پیش آمد تا به بهارستان بیاید گفت: من تا حدود زیادی با مسائل و مشكلات منطقه ها آشنا هستم اما واقعیت این است كه یك مسئول زمانی میراث دار گنج می شود و یك زمانی نیز میراث دار رنج و تصور من هرگز از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران داشتن این همه مسائل و مشكلات نبود و از اینجا من میراث دار رنج و مشكلات این اداره كل شدم.
مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ادامه سخنان خود گفت : تمام تلاش من این است كه توجه بیشتری به ادارات منطقه ها شود و بهتر است كارمندان به خاطر دسترسی بهتر به محل كار خود ، در محل زندگی خود مشغول به كار شوند چرا كه بعد مسافت باعث خستگی جسمی و به تبع آن خستگی روحی خواهد شد .
وی در ادامه افزود: درست است كه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان با كمبود نیروی انسانی مواجه است اما این پتانسیلی كه به لحاظ كمی و سطح سواد پرسنل این اداره وجود دارد ، در دیگر ادارات مناطق كمتر دیده می شود و اگر شما بتوانید با همین نیروی كم اما با سواد و با استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی در امور فرهنگی و هنری فعالیت بیشتری داشته باشید ، آن زمان است كه این اداره جایگاه بلند خود را در بهارستان به دست خواهد آورد .
وی ضمن بیان اینكه ما گاهی اوقات نقش خود را فراموش می كنیم ، گفت: كاری خوب است كه آداب آن كار نیز خوب انجام شود و ما كه در حوزه فرهنگ فعالیت می كنیم آدابش این است كه از همه با فرهنگ تر و هنرمند تر باشیم .
برزین ضرغامی مسئولین و كارمندان فرهنگ و ارشاد را به منزله رانندگانی دانست كه در ماشین خود ، مسافرانی دارند كه می توانند در زمان حركت ماشین هر وقت اراده كردند به خواب روند اما رانندگان فرهنگ اگر در زمان حركت ماشین به خواب روند، حوزه فرهنگ و هنر با مشكلات اساس و زیان بار فرهنگی مواجه خواهد شد .
تاسیس دانشگاه علمی- كاربردی ،برطرف سازی مشكلات گرمایشی این اداره ، تخصیص اعتبارات عمرانی ، افزایش ظرفیت سالن آمفی تئاتر قلم و غیره از ره آوردهای حضور مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در شهرستان بهارستان بود .
گفتنی است ، برزین ضرغامی پس از پایان این نشست ، به همراه عبدالرضا علی پناه از مجتمع های فرهنگی هنری الهیه و صالحیه بازدید كرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار